سلبریتی‌هایی که صاحب برند مد و پوشاک هستند



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی

بیانسه، ریانا، جاستین تیمبرلیک و... از جمله هنرمندانی هستند که علاقه خاصی به صنعت مد داشته و به این حوزه ورود کرده‌اند..

 برخی از هنرمندان و سلبریتی‌ها از شهرتی که در زمینه موسیقی، سینما و سایر عرصه‌ها به دست می‌آورند برای راه‌اندازی یک برند یا خط تولید لباس و محصولات آرایشی استفاده می‌کنند و اتفاقاً بعضی از آنها در این زمینه به موفقیت‌های خوبی هم دست پیدا می‌کنند. به طور مثال ویکتوریا بکهام که ابتدا به عنوان یک خواننده شناخته می‌شد اکنون در زمینه مد و طراحی هم بسیار موفق عمل کرده و هر ساله محصولاتش را در هفته مد لندن ارائه می‌کند.

در ادامه این مطلب به نقل از منودلیار به معرفی هنرمندان و سلبریتی‌هایی خواهیم پرداخت که خط تولید اختصاصی خود را راه‌اندازی کرده‌اند.
 
ملیسا مک‌کارتی

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی


اولین سلبریتی ملیسا مک کارتی بازیگر فیلم‌های کمدی هالیوود است که با دیدن فیلم‌هایش خنده بر لب‌های شما می‌نشیند. این بازیگر در سال ۲۰۱۵ خط تولید کالکشن خود را با نام HSN در معرض نمایش قرار داد. این بازیگر می‌گوید که بیشتر خانم‌ها از اسم پلاس سایز حس خوبی نمی‌گیرند و آرزو و هدف این هنرمند خط تولید مثبت بوده است که با آن حس خوبی را به مصرف کننده القا کند.

بیانسه

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی


خواننده، آهنگ ساز و بازیگر مشهور به همراه مادر خود خط تولید فشن خود را به نام ready-to-wear fashion line House of Deréon بنا کردند. این خط تولید به سرعت در جاهای مختلف سر و صدا کرد.

جاستین تیمبرلیک

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی


خواننده محبوب سابق گروه Nsync به همراه دوست بچگی‌اش تریس آیلا تیم شدند تا خط تولید محصولات جین به نام "William Rast" را به راه اندازند. در واقع این برند از سال ۲۰۰۵ فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز  پیشرفت چشمگیری داشته است.

اوا مندز

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی


این بازیگر کم کار هالیوود و همسر بازیگر پر آوازه رایان گوسلینگ، در سال ۲۰۱۳ با همکاری شرکت "New York & Company خط تولیدی بسیار فمینیست Eva Mendes Collection را راه‌اندازی کرده است که بر عکس خط تولید سلبریتی‌های دیگر قیمت محصولات این خط تولید بسیار مقرون به صرفه و به قولی قابل خرید است.

کارداشیان‌ها

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی


خواهران کارداشیان تقریباً در هر جایی حضور دارند و این قضیه بر کسی پوشیده نیست! بزرگترین خواهر این خانواده که کورتنی است یک خط تولید منحصر به فرد به نام Pretty Little Thing به راه انداخته است. لباس‌های این خط تولید بسیار لاکچری هستند.

ویکتوریا بکهام

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی


عضو سابق گروه اسپایس گرلز و همسر فوتبالیست مشهور دیوید بکهام، سال‌ها است که خط تولید خود را به راه انداخته است. در واقع در سال ۲۰۰۸ ویکتوریا موفق شد برند و لیبیل خود را به نام Victoria By Victoria Beckham را ایجاد کند.

کانیه وست

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی


رپر آمریکایی و همچنین همسر کیم کارداشیان که در دنیای مجازی به خاطر رفتارهایش از او انتقادهای بسیار منفی شده است چند سال پیش با همکاری با کمپانی شناخته شده آدیداس، خط تولیدی به نام Yeezy جهت ارتقای کفش‌های کتانی خود را آغاز کرد. به مرور زمان محصولات دیگری هم به کالکشن‌هایش اضافه شد و حتی از منتقد سخت‌گیر و مشهور مجله ووگ، آنا وینتور هم باز خورد بسیار دلچسبی گرفت. نقطه عطف این برند در واقع استفاده از رنگ‌های خنثی است که در لباس‌ها و کفش‌ها استفاده می‌شود.

ریانا

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سلبریتی


خواننده مشهور آمریکایی با استایل‌های همیشه جذابش و خط تولید لوازم‌های آرایشی‌اش به نام Fenty Beauty که در سپتامبر سال ۲۰۱۷ فعالین خود را آغاز کرد حسابی جنجال به پا کرد؛ همچنین همکاری با کمپانی‌های بزرگ و مشهور مثل پوما به طرفداران این هنرمند افزود. به تازگی این خواننده از کالکشن Savage x Fenty رونمایی کرد که انحصار به لباس زیر زنانه دارد. Fenty در واقع قسمتی از نام کامل این خواننده است.

 

 ایران آرت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------