حادثه وحشتناک یک بمب گذاری در موزه شهر نیویورک



فیلم سینمایی «سهره طلایی» به کارگردانی جان کراولی اکران بین المللی خود در سینما‌های هالیوود را از جمعه این هفته آغاز کرده و تاکنون با فروشی معادل ۱۴ میلیون دلار افتتاحیه اش را پشت سر گذاشته است.

به گزارش میزان،  فیلم سینمایی «سهره طلایی» به کارگردانی جان کراولی اکران بین المللی خود در سینما‌های هالیوود را از جمعه این هفته آغاز کرده و تاکنون با فروشی معادل ۱۴ میلیون دلار افتتاحیه اش را پشت سر گذاشته است.

نیکول کیدمن بازیگر مطرح سینمای جهان و هالیوود در این فیلم سینمایی نقش اول زن را ایفای می‌کند، کیدمن در این فیلم درگیر ماجرایی عجیب پس از حادثه بمب گذاری می‌شود.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم سینمایی سهره طلایی


در خلاصه داستان فیلم سینمایی «سهره طلایی» آمده است: یک پسر در نیویورک پس از حادثه بمب گذاری در یک موزه، مادرش را از دست می‌دهد و توسط خانواده‌ای دیگر به فرزند خواندگی پذیرفته می‌شود، اما بعد از مدتی به خویشاوندی تازه‌ای دست پیدا می‌کند.

انسل الگورت بازیگر جوان سینمای هالیوود نقش اول مرد این فیلم را ایفا می‌کند، الگورت با بازی در فیلم سینمایی «راننده بچه» توانست در میان بازیگران مطرح هالیوود برای خود جایی دست و پا کند.

«پیتر استروگان» فیلمنامه نویس هالیوودی نگارش فیلمنامه سهره طلایی را براساس رمانی با همین نام نوشته دونا تارت بر عهده داشته است، کمپانی لاین گیتز پخش این اثر سینمایی را انجام داده است.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم سینمایی سهره طلایی


فیلم سینمایی سهره طلایی نهمین تلاش جان کراولی در مقام کارگردان است، این کارگردان جوان از سال ۲۰۰۰ میلادی فعالیت خود در مقام کارگردان را آغاز کرد که از جمله مهمترین آثار وی می‌توان به فیلم سینمایی بروکلین اشاره کرد.

علاوه بر نیکول کیدمن و انسل الگورت بازیگرانی همچون اوکاس فیگلی، لوک ویلسون، سارا پائولسون، جفری رایت، ویلا فیتزجرارد، فین ولفهاند، آنا برانارد و ویل لورنس در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------