آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمس‌لنگرودی: می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، دنیا ما را عوض کرد

پژوهشگر، خواننده و بازیگر پیشکسوت، گفت: احمد پوری خوب می‌داند که ما می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، اما دنیا ما را عوض کرد. به…

زهرا داوودنژاد به «روزی دو میلیون» پیوست/پژمان بازغی بازیگر «سلفی با دموکراسی» شد



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,زهراداوودنژاد
زهرا داوودنژاد بازیگر فیلم سینمایی «روزی دو میلیون» به کارگردانی مجید توکلی شد.

 به گزارش مهر، با ادامه پیش تولید فیلم سینمایی «روزی دو میلیون» به کارگردانی مجید توکلی و تهیه کنندگی علی سرتیپی، زهرا داوودنژاد به این پروژه سینمایی پیوست.

پیش از این نازنین بیاتی به عنوان اولین بازیگر این فیلم انتخاب شده بود.

«روزی دو میلیون» نام موقت دومین فیلم توکلی بعد از «متولد ۶۵» است که حال و هوای جوانانه دارد. این فیلم اجتماعی به قلم جمیله دارالشفایی نوشته شده که به زودی در تهران کلید می خورد.

علی اوجی مجری طرح  این فیلم سینمایی است و حضور عبدالله اسکندری به عنوان طراح گریم، تورج اصلانی مدیر فیلمبرداری، امیرحسین حداد طراح صحنه، پوپک مظفری مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان، رعنا امینی طراح لباس، احمدرضا شجاعی عکاس، محمود خرسند مدیر صدابرداری، محمد جمشیدی مدیر تولید، کوروش جوان کارگردان فیلم پشت صحنه در این پروژه قطعی شده است.

پژمان بازغی بازیگر «سلفی با دموکراسی» شد/ یک فیلم کمدی
پژمان بازغی برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «سلفی با دموکراسی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی قرارداد بست.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی بیتا فیلم، با آغاز پیش تولید فیلم سینمایی «سلفی با دموکراسی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی که در ژانر کمدی ساخته می‌شود، پژمان بازغی برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی این فیلم انتخاب شد.

«سلفی با دموکراسی»، فیلمی درباره جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس و داستان آن تقریبا در ادامه داستان فیلم «دموکراسی تو روز روشن» است.

پیش از این حضور پولاد کیمیایی به عنوان دیگر بازیگر اصلی فیلم قطعی شده بود.

فیلمبرداری «سلفی با دموکراسی» از ۱۰ مهرماه آغاز می‌شود و برخی از عوامل فنی که حضورشان در این پروژه قطعی شده است، عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: علی عطشانی، نویسنده: مسعود و امیرعلی احمدیان، جانشین تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار: سید محمد احمدی، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، دستیار یک و برنامه‌ریز: امیر رونقی، مدیرتولید: سعید دلاوری، مشاور تهیه‌کننده: سید محمدتقی هاشمیان، صدابردار: محمد شاهوردی، پخش جهانی: امریکن برایتلایت فیلم پروداکشن  American Brightlight Film Productions.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------