آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

کدام بازیگران در گیشه این روز‌های هالیوود حضور دارند؟ (+تصاویر)



در این گزارش فیلم‌های جدید بازیگران هالیوودی که رتبه‌های ابتدایی گیشه را تصرف کرده‌اند، معرفی می‌کنیم.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، پس از شروع خوبی که فیلم‌هایی مثل «آکوامن»، «کاپیتان مارول» و «انتقام جویان: پایان بازی» در ابتدا و اواسط سال میلادی داشتند، گیشه هالیوود برای مدتی بی جنب و جوش شده بود و برای چند هفته فیلم جدیدی در صدر گیشه فروش وجود نداشت. هنوز هم گیشه هالیوود نسبت به فروش سال گذشته در زمانی مشابه، دچار افت فروش است و شاید تا پایان سال آن را جبران کند.

اما حضور ستارگان و نام‌های پر طرفدار باعث شده در چند هفته اخیر شاهد افزایش فروش فیلم‌ها و استقبال مخاطبان باشیم. در ادامه فیلم‌های این بازیگران به همراه آماری از موفقیت آن‌ها در گیشه را بخوانید:

برد پیت

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,بازیگران هالیوود


برد پیت که ۱۰ هفته پیش با فیلم سینمایی تحسین شده «روز و روزگاری در هالیوود» به سینما آمده بود، بسیار موفق بود و فیلمش به کارگردانی کوئنتین تارانتینو، کار خود را با ۴۱ میلیون دلار آغاز کرد. اما به دلیل اینکه در آن زمان انیمیشن «شیرشاه» نیز اکران می‌شد، این فیلم زیر سایه انیمیشن رفت و هیچ گاه در رتبه نخست قرار نگرفت. نقش آفرینی لئوناردو دی کاپریو به عنوان نقش اول نیز در فروش این فیلم بی تاثیر نبود.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,بازیگران هالیوود


فیلم جدید او نیز به نام «به سوی ستارگان» از هفته پیش در سینمای این کشور به نمایش در آمده و برد پیت فضانورد هم به کام مخاطبان و هم به کام منتقدین خوش نشسته است. این فیلم هفته گذشته در رتبه دوم پرفروش‌ها بود و گفته می‌شود، این هفته نیز با ۱۰ میلیون با فیلم «آن: بخش دوم» برای کسب رتبه دوم و سوم رقابت می‌کند.

سیلوستر استالونه

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,بازیگران هالیوود


استالونه با ژانر اکشنش دوباره برای نجات هالیوود آمده و پس از ۱۱ سال با رمبو بازگشته است. «رمبو: آخرین خون» اگرچه نتوانسته منتقدان را راضی کند، اما کشتار به سبک رمبو دوباره مورد استقبال طرفداران هیجان قرار گرفته است. این مجموعه فیلم سینمایی تا کنون ۷۲۴ میلیون فروش داشته. استالونه همچنین اعلام کرده در پی ساخت قسمت چهارم فیلم سینمایی «بی مصرف» هاست.

جسیکا چستین

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,بازیگران هالیوود


بازیگر فیلم‌های «میان ستاره ای» و «مریخی»، اکنون با فیلم سینمایی «آن: بخش دوم» در سینما حضور دارد که تنها در سه هفته ۱۷۸ میلیون فروش داشته است. او امسال یک فیلم دیگر به نام «ققنوس سیاه» داشت که با موفقیت روبرو نشد و در گیشه شکست خورد.

در رتبه‌های گیشه هالیوود، فیلم «سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو» حضور دارد که پر درآمدترین بازیگر سال، دواین جانسون ملقب به راک، به همراه جیسون استاتهام در این فیلم حضور دارند. فیلم سقوط فرشته نیز دیگر فیلمی است که مورگان فریمن در آن ایفای نقش کرده است. فیلم «مرد عنکبوتی:دور از خانه» و انیمیشن «علاالدین» هنوز هم در حال اکران هستند که به ترتیب تام هالند و ویل اسمیت، ستاره‌های نام آشنای هالیوود در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,بازیگران هالیوود
 
 
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------