رابرت دنیرو: ترامپ کی می‌رود زندان؟!



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, رابرت دنیرو با دونالد ترامپ

داستان ستیز و ضدیت رابرت دنیرو با دونالد ترامپ حکایت دیروز و امروز نیست! این بازیگر مطرح سینما، پیش از انتخاب ترامپ در رقابت ریاست جمهوری آمریکا هم، علیه رییس جمهور فعلی این کشور سخنرانی می‌کرد.


دنیرو در جدیدترین گفت‌و‌گویش که با نشریه انگلیسی گاردین انجام داده، بازهم به انتقاد از ترامپ پرداخته است.


سایت USATODAY امروز بخش کوتاهی از گفت‌و‌گوی دنیرو با گاردین را منتشر کرده که به طور مستقیم به انتقاد این هنرپیشه مطرح سینما به دونالد ترامپ پرداخته است.


دنیرو: «من نمی‌توانم منتظر دیدن ترامپ در زندان‌ باشم!ما یک رئیس جمهور گنگستر داریم که فکر مى کند مى‌تواند هرکارى را که مى‌خواهد  انجام بدهد! مشکل اینجاست واقعا اگر او همین‌طوری پیش برود، براى همه دردسرساز خواهد بود!».


 نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا به دلیل قانون‌گریزی دونالد ترامپ درصدد هستند تا طرح استیضاح رییس جمهور این کشور را تصویب کنند. طرح استیضاح ترامپ درحالی نقل محافل سیاسی این کشور است که نشریه معتبر نیوزویک روز گذشته در یک پیش‌داوری، عکسی از پنس، معاون اول ترامپ را با تیتر «رییس‌جمهور پنس» در صفحه اول خود چاپ کرد!


اشاره و پیش‌بینی نیوزویک به عملی شدن استیضاح ترامپ و برکناری او از مقام ریاست جمهوری است که بر اساس قانون، معاون اول او باید در مقام ریاست جمهوری قرار گیرد!

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, رابرت دنیرو
 
 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------