مردم با نقش منفی من در «ستایش ۳» کنار آمده اند/«از سرنوشت» آذر ماه روی آنتن می‌رود



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فریبانادری
بازیگر سریال تلویزیونی "فاکتور هشت" گفت: واقعیت امر در مورد واکنش‌های مردمی نسبت به ستایش ۱ حرف‌های زیادی زدم و ترجیح می‌دهم دیگر راجع به آن حواشی صحبتی نکنم، اما همه می‌دانیم که آگاهی جامعه برای پذیرش آثار تلویزیونی نسبت به گذشته بسیار بالاتر رفته است.                                                          

فریبا نادری بازیگر سریال تلویزیونی ستایش ۳ در گفت‌وگو با میزان، پیرامون بازخورد‌های مردمی نسبت به فصل سوم این سریال گفت: خوشبختانه طی آمار‌هایی که صدا و سیما ارائه داده و همچنین مشاهدات خودم فصل سوم این سریال مورد استقبال مردم واقع شده است.

وی در همین راستا ادامه داد: طی مدت گذشته و در برخورد مستقیم با مردم از رضایت آن‌ها نسبت به کلیت اثر و همچنین بازی خودم در آن خوشحالم، از نظر من این سریال تلاش گروهی مستعد است که حالا به ثمر نشسته است.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فریبانادری


بازیگر سریال تلویزیونی «ستایش» در مورد ایفای دوباره نقشی منفی در این سریال و بازخورد مردم نسبت به آن اضافه کرد: واقعیت امر در مورد واکنش‌های مردمی نسبت به ستایش ۱ حرف‌های زیادی زدم و ترجیح می‌دهم دیگر راجع به آن حواشی صحبتی نکنم، اما همه می‌دانیم که آگاهی جامعه برای پذیرش آثار تلویزیونی نسبت به گذشته بسیار بالاتر رفته است.

وی در همین مورد تاکید کرد: شاید سال‌های پیش ایفای نقش منفی باعث برخورد و یا واکنش مخاطبان در محیطی واقعی می‌شد، اما امروزه مردم به راحتی با بازیگرانی که نقش‌های منفی هم بازی می‌کنند ارتباط برقرار کرده و دیگر ناراحتی از آنها ندارند.

 
بازیگر سریال تلویزیونی "فاکتور هشت" درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری افزود: به تازگی با در سریال تلویزیونی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان را به پایان رسانده ام، این سریال سه فاز داشته که دو فاز آن توسط خردمندان کارگردانی شده و به احتمال زیاد آذر ماه راهی آنتن تلویزیون خواهد شد.

نادری پیرامون حضور دوباره خود در سینما خاطرنشان کرد: خود من به شخصه دوست دارم در سینما بازی کنم، اما فعلاً در کاری فعالیت ندارم، پیشنهاداتی از سینما داشته ام، اما هیچکدام به نوعی نبوده که بخواهم بازی در آن‌ها را قبول کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------