آقای نوازنده با بازیگران شناخته شده همکاری می کند/تولید چند قطعه



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سیناسرلک
یکی از نوازندگان کشورمان ضمن اعلام خبر انتشار یک قطعه به مناسبت شب یلدا از تولید و ساخت نماهنگی با حضور بازیگران شناخته شده در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش مهر، علی نعمتی نوازنده کم شنوا ویولن درحالی از انتشار قطعه‌ای در شب یلدا و ساخت موزیک ویدیو قطعه «ماه عسل» با حضور بازیگران شناخته شده کشور خبر داد که وی در حال مذاکره با یک موزیسین بین المللی برای همکاری در چند پروژه موسیقایی است.

وی گفت: یکی از کارهای قدیمی و خاطره انگیز را برای شب یلدا آماده کرده‌ام که توسط سید بهنام ابطحی تنظیم مجدد شده و نوازندگانی چون میثم مروستی، پدرام فریوسفی، نیلوفر محبی، مسعود خادم، مرتضی عابدی در آن به هنرنمایی پرداخته‌اند و من نیز به عنوان تک نواز ویولن را در این اثر نواخته‌ام.

این نوازنده از همکاری با تعدادی از خوانندگان خبر داد و افزود: به شخصه کم پیش می‌آید با خوانندگان به‌عنوان نوازنده همکاری داشته باشم اما بنا بر دوستی با برخی از این عزیزان همکاری کرده ام که چندی پیش قطعه «به جز خودت» با صدای علی خدابنده لو با نوازندگی ویولن من منتشر شد. همکاری هم با سینا سرلک به‌عنوان نوازنده ویولن در قطعه «سراب» داشته ام که به زودی در فضای رسمی موسیقی کشور به انتشار خواهد رسید.

نعمتی همچنین درباره تولید و انتشار موزیک ویدیو قطعه «ماه عسل» خود توضیح داد: قطعه «ماه عسل» که پیش تر در قالب موسیقی متن برنامه پرطرفدار ماه عسل و برنامه سال تحویل «سه ستاره» با اجرای احسان علیخانی به گوش مخاطبان رسیده قرار است به صورت موزیک ویدیو با حضور بازیگران شناخته شده ایران منتشر شود که اکنون درحال تولید آن هستیم و با ساختار داستانی به تصویر کشیده خواهد شد. البته در چند پروژه سینمایی به عنوان تک نواز ویولن همکاری کرده ام که این فیلم ها قرار است در جشنواره فیلم فجر اکران شود.

وی درپایان درباره مذاکره و همکاری با موزیسین های بین المللی گفت: از طریق مدیربرنامه‌هایم با چند موزیسین بین المللی مذاکره کرده ام و قرار است کارهایی تمام الکترونیک با تمپویی بالا تولید کنیم که سولوی ویولن بار کلام را بر دوش می‌کشد. این همکاری در قالب تک آهنگ و موزیک ویدیو منتشر می‌شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------