آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

تصاویر تازه از پشت صحنه 'اترنالز'/ بازی کیت هرینگتون در مقابل سرسی



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیلم اترنالز
تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم "اترنالز" منتشر شده که در آن شاهد حضور کیت هرینگتون به‌همراه جما چان هستیم.

مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم "اترنالز"  از تابستان امسال آغاز شده و حتی با شروع سال جدید میلادی، مراحل فیلمبرداری این فیلم از دنیای سینمایی مارول همچنان ادامه دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. در تصاویر جدید منتشر شده شاهد حضور کیت هرینگتون، بازیگر نقش دین وایتمن ملقب به بلک نایت (Black Knight)، به‌همراه شخصیت جما چان، بازیگر نقش سرسی هستیم که طبق این تصاویر، این دو شخصیت ظاهرا در زمان حال حضور دارند و به‌نظر می‌رسد که بخشی از اتفاقات فیلم قرار است در این دوره جریان داشته باشد که احتمالا بخش کوتاهی از فیلم است.

 

همچنین سوالی که وجود دارد آیا شخصیت بلک نایت در فیلم از نوادگان شخصیت اصلی است و همچنین آیا سرسی با شخصیت اصلی در گذشته نیز ملاقات داشته یا قرار است ریشه این شخصیت در دنیای سینمایی مارول تغییر کند. علاوه‌بر تصاویر منتشر شده، ویدیویی از پشت صحنه فیلم "اترنالز" نیز منتشر شده که در آن شخصیت سرسی را در حال پرواز مشاهده می‌کنیم که افرادی در اطراف او بلند می‌شوند که هنوز مشخص نیست بیهوش شده بودند یا دلیل دیگری دارد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

 

علاوه‌بر این، تصاویر دیگری از پشت صحنه فیلم "اترنالز" در موزه تاریخ طبیعت دانشگاه آکسفورد نیز منتشر شده که گفته می‌شود در این صحنه آنجلینا جولی، بازیگر نقش تینا، حضور داشته که حداقل در تصاویر منتشر شده، این بازیگر قابل مشاهده نیست. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را نیز مشاهده کنید:

 

فیلم "اترنالز" برای اکران در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده دارد. ریچارد مدن، آنجلینا جولی، جما چان، کمیل نانجیانی، سلما هایک، لورن ریدلوف، برایان تایری هنری، لیا مک‌هیو، دان لی، بری کیوگن و کیت هرینگتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "اترنالز" حضور دارند و به‌ایفای نقش خواهند پرداخت.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیلم اترنالز
 
اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیلم اترنالز
 
زومیت
 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------