بازیگر "بازی تاج و تخت" به ویچر پیوست



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,بازی تاج وتخت
فهرست بازیگران فصل دوم سریال پرطرفدار "ویچر" که هنری کویل نقش اصلی آن را برعهده دارد معرفی شد.

 نت‌فلیکس همزمان با کلید خوردن فیلمبرداری در بریتانیا، هفت بازیگر جدید به فصل دوم سریال "ویچر" اضافه کرد. در فصل دوم "یاسن آتور" در نقش "کوئن"، "اگنس بیورن" در نقش "ورینا"، "پل بولیون" در نقش "لمبرت"، "ثو ارستد راسموسن" در نقش "اسکل"، "عایشا فابین راس" در نقش "لیدیا"، "کریستوفر هیویو" در نقش "نیولن"، و "مشیا سیمون" در نقش "فرانچسکا" بازی می‌کنند.

 

در فصل دوم "هنری کویل" بار دیگر در نقش "گرالت ریویا" بازی می‌کند، و "آنیا شالوترا" در نقش "ینفر"، "فرایا آلن" در نقش "سیری" و "جوئی بیتی" در نقش "جکسیر" برای ایفای نقش‌های قبلی خود بازمی‌گردند.

 

به گزارش ۳۰نما، کارگردانی اپیزودهای اول و دوم فصل جدید سریال به "استیون سرژیک"، کارگردانی اپیزود سوم و چهارم به "سارا اوگورمن"، اپیزودهای پنجم و هشتم به "اد بازالگت" و اپیزودهای ششم و هفتم به "گیتا پاتل" سپرده شده است.

 

دیگر بازیگرانی که نقش‌های پیشین خود را تکرار می‌کنند شامل "می‌آنا برینگ"، "تام کانتون"، "لیلی کوپر"، "جرمی کرافورد"، "ایمون فارن"، "مهش جادو"، "ترنس مینارد"، "لارس میکلسن"، "میمی اندیونی"، "رویس پیرسسون"، "ویلسون راجو"، "آنا شافر"، و "تریکا ویلسون رید" می‌شوند.

 

"لورن اشمیت هیسریش" نویسنده و شورانر "ویچر" می‌گوید: "بازخوردها به فصل اول "ویچر" انتظارات را برای اضافه کردن استعدادهای جدید بالا برد. "سوفی هالند" و همکارانش بار دیگر بهترین بازیگران برای ایفای نقش‌های را انتخاب کرده‌اند. ما با همکاری این کارگردانان موفق، برای روایت داستان‌های جدید هیجان‌زده‌ایم."

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------