آل پاچینو شکارچی نازی‌ها شد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,آل پاچینو
آل‌پاچینو تجربه بازی‌های صحنه تئاتر را برای ایفای نقش در سریال «شکارچیان» بکار می‌بندد.

روز جمعه اکران اولیه سریال آمازون با عنوان «شکارچیان» انجام شد. آل‌پاچینو برای اولین بار در یک سریال دنباله‌دار بازی می‌کند. او در این سریال از تجارب بازی در صحنه تئاتر بهره گرفته است.

 

پاچینو اولین بار در سریال محدود «فرشتگان در آمریکا» برای شبکع اچ‌بی‌اُ ایفای نقش کرد. حالا او برای اولین بار در سریالی دنباله‌دار بازی می‌کند. «شکارچیان» در ۱۰ قسمت ساخته شده و قرار است چندین فصل دیگر از این سریال ساخته شود.

 

آل‌پاچینو در این فیلم در نقش «مِیِر آفرمن» سردسته تیم مخفی که به شکار نازیانی که در دهه ۱۹۷۰ در نیویورک زندگی می‌کنند ظاهر شده است.

 

پاچینو در یک مصاحبه تلویزیونی در برنامه منتقدان تلویزیون گفت: ما جوّی را که در آن کار می‌کردیم دوست داشتیم. همه عوامل باعث ایجاد این جوّ خوب و راحت شده‌اند که خیلی راحت در مورد کار و صحنه‌ها با هم تعامل و همفکری می‌کنیم. متاسفانه هیچ زمانی برای تمرین مانند یک نمایشنامه در نظر گرفته نشده و خود هنرپیشگان همکار روش‌هایی را در این شرایط برای تمرین یافتند. سعی می‌کردیم در آخر هفته‌ها وقتی برای تمرین با همدیگر بیابیم و کمی هم در مورد بازی و روند انجام کار همفکری و صحبت می‌کردیم. همین همکاری باعث بیشتر شدن مدت روزهای فیلمبرداری شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------