سینمایی‌ها در راه تلویزیون



 در همه جای دنیا معمولا بازیگران سینما، کمتر در سریال‌ها بازی می‌کنند و در ایران نیز همین طور است، اما با توجه به برخی حواشی سیاسی و مواضع صداوسیما درباره سلبریتی‌ها، در کشور این فاصله میان بازیگران سینما و مدیوم تلویزیون بیشتر است. غیر از فضای تلویزیون، بعضی از بازیگران بعد از کسب جایزه سیمرغ، ناگهان از تلویزیون فاصله می‌گیرند و در هیچ سریالی بازی نمی‌کنند. با وجود این، چند بازیگر توانمند و امتحان‌پس‌داده با سریال‌های تازه‌ای در راه هستند که نوید می‌دهند دایره محدود و تکراری بازیگرانی که مدام در تلویزیون دیده می‌شوند تغییر خواهد کرد و دیگر کمتر شاهد حضور یک بازیگر همزمان با دو یا سه سریال در شبکه‌های مختلف خواهیم بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,بازیگران

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی آخرین بار نوروز 97، با فصل دوم «دیوار به دیوار» در تلویزیون دیده شد. این بازیگر هم در یک سال گذشته بسیار پرکار بوده و در چندین فیلم کمدی پرفروش بازی کرده. پژمان جمشیدی قرار است دوباره با سریال کمدی «زیرخاکی» در تلویزیون دیده شود. او به واسطه فیلم‌های کمدی پرفروشی که در سینما بازی کرده، بین عموم مخاطبان محبوب است و حضور دوباره‌اش در تلویزیون بعد از بیشتر از دو سال غیبت در این مدیوم و حضور فعال در سینما، برای مخاطب تازه و جذاب است. تجربه حضور پژمان جمشیدی در کنار هادی حجازی‌فر در فیلم «دوزیست» که رگه‌هایی از طنز و شوخی داشت، می‌گوید همبازی شدن این دو بازیگر در سریال «زیرخاکی» تجربه موفقی خواهد شد و پس از مجموعه محبوب «پژمان» موفقیت جدیدی در کارنامه جمشیدی رقم می‌خورد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,بازیگران

هادی حجازی‌فر

سابقه هادی حجازی‌فر در تلویزیون، به حضور بسیار کوتاهش در سریال «نفس» ساخته جلیل سامان می‌رسد و وی به عنوان بازیگر سینما و تئاتر شناخته می‌شود. او در طول چهار سال فعالیت در سینما، در آثار مختلفی بازی کرده و جزو پرکارترین بازیگران مرد سینما به حساب می‌آید. این بازیگر در دومین تجربه همکاری با جلیل سامان، در سریال طنز «زیرخاکی» بازی کرده و سال آینده با این سریال در تلویزیون دیده می‌شود. او در این سریال گریم متفاوتی داشته و با پژمان جمشیدی همبازی شده. اگرچه اولین حضور رسمی حجازی‌فر در قاب تلویزیون، در نوروز 99 و سریال «دوپینگ» خواهد بود که برای شبکه 3 تولید می‌شود. هادی حجازی‌فر همچنین در سریال «می‌جان» نیز بازی می‌کند. حضور این بازیگر در تلویزیون، پس از موفقیت‌هایش در سینما، برای مخاطبان جالب خواهد بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,بازیگران

الهام کردا

الهام کردا به اندازه سه بازیگر دیگر این فهرست، به عنوان بازیگر سینما شناخته نمی‌شود، اما جزو بازیگرانی هم نیست که در طول سال با سریال‌های مختلفی در تلویزیون دیده شود و به طور کلی چه در سینما و چه در تلویزیون گزیده‌کار است. بنابراین حضور دوباره او در تلویزیون برای مخاطبان تازگی دارد. الهام کردا سال 94 با سریال «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی بازی کرد و پس از آن در هیچ سریال تلویزیونی بازی نکرد. این بازیگر در تازه‌ترین فعالیت خود در تلویزیون، در سریال «می‌جان» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده، ایفای نقش می‌کند و احتمالا رمضان 99 با این مجموعه در شبکه 3 حضور خواهد داشت. دو سریال نمایش خانگی «نهنگ آبی» و «کرگدن» و فیلم‌های سینمایی «به دنیا آمدن» و «سرکوب» آخرین آثاری‌ است که او در آن‌ها دیده شده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,بازیگران

شبنم مقدمی

از آخرین حضور شبنم مقدمی در تلویزیون سال‌های زیادی نمی‌گذرد. او آخرین بار سال 96 سریال کوتاه «عقیق» به کارگردانی بهرنگ توفیقی را از شبکه 3 روی آنتن داشت، اما این بازیگر در طول دو سال گذشته، در هفت فیلم سینمایی ایفای نقش کرده، نقش‌های متفاوتی را تجربه کرده و حضور پررنگی در سینما داشته است. شبنم مقدمی سال گذشته با فیلم «شبی که ماه کامل شد» اثر نرگس آبیار، حضور موفقی در جشنواره فجر داشت و جایگاه حرفه‌ای او اکنون در مقایسه با دو سال قبل کاملا متفاوت است. این بازیگر پس از دو سال دوری از تلویزیون، در سریال طنز «دوپینگ» به کارگردانی رضا مقصودی، بازی کرده و در این مجموعه با محمد بحرانی، نیما شعبان‌نژاد و الناز حبیبی همبازی شده است. این سریال یکی از گزینه‌های پخش در نوروز 99 است.

 

 روزنامه خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------