آخرین اخبار فرهنگی - هنری

محمد صادقی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

«محمد صادقی» بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

انتشار خبر عجیب تایید حکم اعدام توماج صالحی «هنرمند معترض» در رسانه‌ها و محافل سیاسی جهان. بازتاب گسترده یافته است. به گزارش…

خانه بریتنی اسپیرز کاملا" سنتی است !



 

خانه بریتنی اسپیرز کاملا

 

این خواننده ۲۹ ساله که از همسر سابقش ، کوین فدرلاین ، یک پسر ۶ ساله با نام شان پریستون و یک پسر ۵ ساله با نام جیدن جیمز دارد، یک خانه فوق العاده سنتی دارد و هنگامیکه خانه است بیشتر وقتش را در آشپزخانه می گذراند.

او گفت:"خانه من خیلی سنتی است ، وقتی بچه ها از مدرسه می آیند و مشغول انجام تکالیفشان هستند ، من بیشتر اوقات در آشپزخانه هستم .من آشپزخانه ام را خیلی دوست دارم."

بریتنی در زمانهایی که کار نمی کند همراه فرزندانش در خانه استراحت می کند و فیلم می بیند اگرچه اکثر اوقات بچه ها متوجه نمی شوند و نمی توانند درک کنند که چیزی که می بینند ، فقط یک فیلم است و واقعیت ندارد .

او گفت:"آخرین فیلمی که همراه فرزندانم دیدم ، فیلم "داستان بی پایان " بود.آنها این فیلم را خیلی دوست داشتند اما از صحنه های فیلم می ترسیدند ومی گفتند :این خیلی ترسناک است ما نمی خواهیم این صحنه را ببینیم.هرچه من برایشان توضیح می دادم که این فقط یک فیلم است و واقعیت ندارد نمی توانستند درک کنند."

" آنها نمی توانند باور کنند که آنچه در فیلم می بینند واقعیت ندارد و دائما" از من می پرسیدند آیا این واقعی است ؟ و من هم پاسخ می دادم نه عزیزان هیچکدام از اینها واقعیت ندارد."... / پرتال آفتاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------