برخي ستارگان با ارتباطات غيراخلاقي محبوب شدند/نان موقعيتم را نخوردم



چند کلمه کلیدی

 

برخي ستارگان با ارتباطات غيراخلاقي محبوب شدند كه به اعتقاد من اين نه تنها محبوبيت نيست بلكه باعث شرمندگي و تاسف است.

 

مرجان محتشم بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران درباره ابزار ماندگاري يك بازيگر در عرصه سينما اظهار داشت: بعد از 8 سال سكوت مطلق در سينما ايران نظرم را درمورد ابزار ماندگاري در عرصه سينما كه متاسفانه ارتباطات برخي بازيگران با عوامل فيلم است مي دانم، البته فكر مي كنم سكوت 8 ساله من پاسخ مناسبي به اين سوال است.

 

وي در ادامه گفت: كساني در سينماي ايران قدرت كاذب بدست آوردند كه لياقت ماندن در اين عرصه را نداشتند و برخي كه مردم دوستشان دارند از صحنه حذف مي شوند در واقع يكسري قرباني ماندگاري گروه ديگر مي شوند.

 

محتشم با بيان اينكه من نان موقعيتم را نخوردم افزود: من در اوج موقعيت كاري ام در مصاحبه هاي مكرر بيان كردم كه به صورت مداوم كار نخواهم كرد، به دليل اينكه به هر قيمتي حاضر نيستم در عرصه سينما باشم با اينكه عاشق كارم هستم.

 

محتشم تاكيد كرد: محبوبيت بين مردم چيزي نيست كه بتوان به راحتي آن را بدست آورد ولي متاسفانه برخي ستارگان به دليل ابزار شدن و ارتباطات غيراخلاقي كه باعث شرمندگي و تاسف است محبوب شدند كه به اعتقاد من اين محبوبيت نيست.

 

وي ادامه داد: چرا مرجان محتشم به عنوان يك بازيگر بدون حاشيه  و كسي كه اكثريت مردم از هر قشر و تيپي اعم از جامعه مذهبي و يا جامعه مدرن و ... قبولش دارند و بايد به خاطر اعتقاد به خدا و نپذيرفتن يكسري روابط غيراخلاقي از جامعه هنر حذف شوند و انگ مغرور بودن را بخورد؟!

 

محشتم افزود: من از مرجان محتشم بودن ضربه خوردم زيرا براي من پارامتر هاي اخلاقي مهم تر از هر موضوع ديگري است حتي به قيمت 8 سال سكوت و مدت ها جدايي از كاري كه دوستش داشته باشم و به خاطر اين دل آزردگي ها حاضر به ادامه فعاليت در عرصه سينما با اين وضعيت نيستم.

 

بازيگر سريال «پس از باران» ادامه داد: همانطور كه گفتم جايي براي كساني كه بخواهند با اعتقاد به خدا در عرصه ي سينما فعاليت سالم داشته باشند نيست و متاسفانه برعكس كساني كه تن به ارتباطات نامشروع مي دهند در اين عرصه بالا مي روند.

 

وي با بيان اينكه اين روزها با يك بيماري دست و پنجه نرم مي كند درباره شرايط بيمه خود گفت: من حتي در حال حاضر يك دفترچه بيمه هم ندارم و اكنون با اين شرايط گاهي از طريق طراحي داخلي ساختمان امرار معاش مي كنم و از طرفي حتي نوشته هاي من هم به دليل مرجان محتشم بودن چاپ نمي شود./ باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------