شبنم قلی‌خانی از ˝هشت و نیم دقیقه˝ می‌گوید



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان, شبنم قلی‌خانی

شبنم قلی‌خانی بازیگر می‌گوید شخصیت یکتا در سریال ˝هشت و نیم دقیقه˝ الگوی خوبی برای مقاومت و ایستادگی در برابر مشکلات است.

به گزارش هنرآنلاین، شبنم قلی‌خانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها با سریال " هشت و نیم دقیقه" از شبکه دو مهمان خانه‌ها می‌شود.

 

او درباره فعالیت‌های اخیر خود به هنرآنلاین گفت: در حال حاضر علاوه بر پخش سریال "هشت و نیم دقیقه"، هر شب با تئاتر "پوست انداختن" به کارگردانی آقای آرش سنجابی در سالن ارغنون به روی صحنه می‌روم.

 

قلی خانی درباره این نمایش توضیح داد: "پوست انداختن" نمایشی است به سبک رئالیسم جادویی که شاید دیدن آن برای خیلی‌ها جالب باشد، چرا که این سبک در تئاتر ایران بسیار کم ‌کار شده است. کار بسیار خوبی است و خودم آن را دوست دارم، در این نمایش نقش زنی را دارم که خواب‌های خودش را برای تماشاچیان تعریف می‌کند.

 

بازیگر سریال "اولین شب آرامش" در ادامه درباره سریال "هشت ونیم دقیقه" نیز بیان کرد: کار فیلمبرداری سریال "هشت و نیم دقیقه" به تازگی تمام شده است و چون زمان فیلمبرداری تا پخش خیلی کوتاه بود، می‌توانیم ثمره کارمان را بلافاصله ببینیم. خوشبختانه تاکنون با اینکه اولین قسمت‌های سریال در حال پخش است، بازخوردها خوب بود و مخاطبان راضی بودند. 

 

وی درباره مهم‌ترین ویژگی این کار گفت: بعضی از نقش‌ها آدم را بزرگ‌تر می‌کند و یکتا یکی از آن نقش‌هاست. تجربه‌هایی که من در زندگی نداشتم، یکتا به من داد و باعث شد با دیدن و تجربه کردن این نقش خودم پخته‌تر شوم و این نکته مثبت این نقش است. از سوی دیگر زن محور بودن آن و اینکه شخصیت اصلی سریال یعنی " یکتا"، بسیار تاثیرگذار و جلوبرنده قصه است. او زنی قوی است و محکم که هرچه قصه جلوتر می‌رود او با مشکلات بسیاری روبه‌رو می‌شود و همواره در پی یافتن راه حل برای این مشکلات است. یکتا یکی از آن نقش‌هایی است که چیزهایی را شما با او تجربه می‌کنید که در زندگی شخصی تجربه نکرده‌اید و در کنار این تجربه، می‌توانید از او بیاموزید.

 

قلی خانی ادامه داد: برای خود من و زنان جامعه "یکتا" الگوی خوبی برای مقاومت و ایستادگی در برابر مشکلات است. از سوی دیگر کارگردان کار آقای شاه‌حسینی نیز یک کارگردان کاربلد است که قصه و مخاطب را به خوبی می‌شناسد و می‌تواند کار را خیلی خوب جلو ببرد.

 

بازیگر سریال" مریم مقدس" با اشاره به اینکه حرکت جدیدی در تلویزیون در حال شکل‌گیری است، عنوان کرد: هر ساعت و شبکه‌ای مخاطب خاص خودش را دارد. به نظرم با پخش سریال‌های جدید یک حرکت جدیدی در حال آغاز و شکل‌گیری است و باعث خوشحالی است که مخاطب با پخش این سریال‌ها کمی با ماهواره فاصله می‌گیرد و با تلویزیون آشتی می‌کند.

 

وی افزود: جبهه‌ای که در مقابل تلویزیون شکل گرفته و مخاطب برنامه‌های تلویزیون داخلی را نمی‌بیند، اصلاً خوب نیست و قابل درک هم نیست که مردم برنامه‌های تلویزیون خودمان را نمی‌بینند، اما مخاطب برنامه‌های ماهواره هستند. یکی از دلایلی که سینمای هند تا این اندازه مورد استقبال قرار گرفته و در جهان نیز شناخته می‌شود، این است که مردم به سینما و تلویزیون خودشان علاقه‌مند هستند و پشت سینمای خود بوده و از آثارشان استقبال می‌کنند نه اینکه به آن پشت کنند.

 

قلی خانی در خاتمه درباره سریال‌های شبکه نمایش خانگی نیز گفت: مخاطب امروز کار خوب را تشخیص می‌دهد و از آن استقبال می‌کند. زمانی سریال‌های شبکه خانگی تعدادشان زیاد بود، اما در این میان تنها "شهرزاد" با اقبال خیلی خوب روبه‌رو شد، به این دلیل که همه چیز سریال سر جای خودش قرار داشت. به‌هرحال در هر کاری قصه حرف اول را می‌زند و وقتی قصه درست باشد، همه چیز هم سر جای خودش قرار بگیرد، قطعاً با اقبال مخاطب هم مواجه شده و دیده می‌شود.

 



از بازیگران بیشتر بدانید

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------