آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رونمایی از مجسمه خیره‌کننده ماه در رصدخانه سلطنتی گرینویچ

یک چیدمان هنری جدید و تماشایی از ماه در رصدخانه سلطنتی گرینویچ نصب شده است. این اثر هنری که «ماه آینه‌ای» نام گرفته، توسط…

خاطرات جالب محمود عزیزی از ساختمان"پلاسکو"



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان, محمود عزیزی

عزیزان بسیاری از میان ما رفتند، سرمایه بسیاری از مغازه داران از بین رفت و خانواده های فراوانی عزادار شده اند. این فاجعه مسائل و مشکلات بزرگی به بار می آورد که تا چند وقت ادامه دارد.

محمود عزیزی در گفت و گو با میزان، با تاکید بر تلخ بودن حادثه ساختمان پلاسکو، گفت: حادثه ساختمان پلاسکو مصیبتی ملی است. این مصیبت وقتی افزایش می یابد که این اتفاق با توجه به فرسوده بودن ساختمان قابل پیش بینی بود. این فرسودگی تنها مشکل ساختمان پلاسکو نبوده و در حال حاضر ساختمان های بسیاری با توجه به فرسودگی امکان وقوع چنین فجایعی را دارند.

 

وی ادامه داد: این اتفاقات واقعاً تاسف بر انگیز است. با تجهیز و تعمیر و بازسازی چنین ساختمان هایی می توان از حادثه جلوگیری کرد ولی افسوس که بعد از اتفاق تازه همه از پیش بینی های صورت گرفته حرف میزنند.

 

بازیگر سریال "ستایش" درباره این حادثه افزود: عزیزان بسیاری از میان ما رفتند، سرمایه بسیاری از مغازه داران از بین رفت و خانواده های فراوانی عزادار شده اند. این فاجعه مسائل و مشکلات بزرگی به بار می آورد که تا چند وقت ادامه دارد.

 

محمود عزیزی با اشاره به خاطره خود از این ساختمان خاطرنشان کرد: یادم می آید وقتی جوان بودم این ساختمان ساخته شد. طبقه بالای ساختمان رستورانی بود و آلبالو پلوی معروفی داشت. من اولین بار برای خوردن "آلبالو پلو" به این ساختمان رفتم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------