آشتی کنان زوج سرشناس هالیوودی بعد از جدایی جنجالی +تصاویر



اخبار فرهنگی - آشتی کنان زوج سرشناس هالیوودی بعد از جدایی جنجالی +تصاویر

" کاترین زتا جونز" و همسرش " مایکل داگلاس " در آگوست سال جاری رسما اعلام کردند از هم جدا شده اند، اما به نظر میرسد هردوی آنان از این اقدام پشیمان هستند ، چراکه زمان زیادی است که شنیده میشود این زوج هالیوودی دوباره در کنار هم زندگی میکنند.

" کاترین زتا جونز" و همسرش " مایکل داگلاس " در آگوست سال جاری رسما اعلام کردند از هم جدا شده اند، اما به نظر میرسد هردوی آنان از این اقدام پشیمان هستند ، چراکه  زمان زیادی است که شنیده میشود این زوج هالیوودی دوباره در کنار هم زندگی میکنند.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی , کاترین زتا جونز و مایکل داگلاس

 

این زوج سرشناس هالیوودی که جدایی شان یکی از جنجالی ترین اخبار چند ماه پیش در رسانه های هنری بود تصمیم گرفتند سال 2014 میلادی را در کنار هم و به عنوان یک خانواده آغاز کنند. " مایکل داگلاس " 69 ساله و همسرش " زتا جونز" 44 ساله روز گذشته در حالی دیده شدند که به همراه دو فرزند 10 و 13 ساله شان برای خرید به فروشگاهی در نیویورک رفته بودند.

 

عکاسان متوجه حلقه های ازدواج در دستان این زوج هنرمند هالیوودی شده و به این ترتیب آنها بار دیگر سوژه خبری شدند. اگرچه شنیده میشود علت این بازگشت نگرانی این زوج از آینده فرزندانشان است و به خاطر آنها به خود و زندگی مشترکشان فرصتی دوباره داده اند.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی , کاترین زتا جونز و مایکل داگلاس

 

اخبار فرهنگی - پرداد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------