"ماتادور" با آثار جهانی رقابت می کند



ماتادور , مؤسسه ناجی هنر  , شهاب حسینی

مدیرعامل مؤسسه ناجی هنر ضمن تشریح تازه ترین تولیدات این مرکز، در واکنش به حضور فیلم "خانه پدری" در جشنواره ونیز گفت: تکلیف فیلم هنوز مشخص نشده بود و ما با بازگشت عیاری از جشنواره ونیز از او شکایت خواهیم کرد.

سعید منتظرالمهدی مدیرعامل مؤسسه ناجی هنر درباره تازه ترین فعالیت های این مؤسسه به خبرنگار مهر گفت: سریال "ماتادور" حدود دو هفته است کلید خورده و اکنون صحنه های دهه هشتاد مربوط به وقایعی که ۱۰، ۱۱ سال پیش رخ داده بود را ضبط می کنیم.

وی افزود: بعد از کنار گذاشتن علیرضا امینی از پروژه با توجه به اینکه فرهاد نجفی به عنوان یک کارگردان جوان دو کار اکشن در کارنامه اش داشت، او را برای همکاری انتخاب کردیم و جواد نوروزبیگی نیز به عنوان نماینده تام الاختیار ما و مشاور نیروی انتظامی در پروژه حضور خواهد داشت.

رئیس اداره سینمایی ناجا با بیان اینکه به نظر می رسد سریالی با این نوع داستان و اکشن در ایران کار نشده باشد، اظهار کرد: تصور می کنم "ماتادور" با آثار اکشن جهان قابل رقابت باشد. علی رام نورایی، شقایق فراهانی و تیرداد کیایی در این سریال در نقش آنتاگونیست ها (ضدمنجی) ظاهر شده اند و سام درخشانی، پوریا پورسرخ و پولاد کیمیایی نیز سه نیروی پلیس هستند که در مقابل این خرابکاران انجام وظیفه می کنند.
منتظرالمهدی از مریم سلطانی و لیندا کیانی به عنوان دیگر بازیگران نام برد و ادامه داد: تصویربرداری سریال اکنون در پارک جمشیدیه انجام می شود و جز تهران حدود ۱۰ تا ۱۲ روز نیز در ترکیه ضبط خواهیم داشت.

وی از نیمه مهر به عنوان زمان احتمالی پایان تصویربرداری "ماتادور" یاد کرد و یادآور شد: از آنجایی که سریال "دیوار" به کارگردانی سیروس مقدم قطعا برای پخش از شبکه اول سیما در هفته ناجا آماده خواهد شد، ضرب العجلی برای آماده شدن "ماتادور" نداریم.

مدیرعامل ناجی هنر همچنین با اشاره به ضبط نیمی از سریال "دیوار" خاطرنشان کرد: این سریال در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه ای از شب چهارشنبه ۱۲ مهر به جز جمعه ها از شبکه یک پخش خواهد شد. سعید نعمت الله به عنوان فیلمنامه نویس به دقت بر اجرای فیلمنامه نظارت دارد، او کامل پلیس را می شناسد و اصولا تیم خانم الهام غفوری با ما هماهنگ هستند و رعایت همه موارد را می کنند.

ساخت "رؤیای کبود" با بازی شهاب حسینی
منتظرالمهدی درباره دیگر آثار تازه ای که به سفارش این مؤسسه ساخته می شود، گفت: فیلم تلویزیونی "رویای کبود" با بازی شهاب حسینی به پایان تصویربرداری رسیده و اکنون در مرحله تدوین به سر می برد تا برای پخش در هفته ناجا از شبکه اول سیما آماده شود.
وی افزود: همچنین فیلم تلویزیونی دیگری با نام "پرتقال سبز" به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه کنندگی سیدمحمد خاتمی ساخته خواهد شد که اکنون در مرحله پیش تولید به سر می برد و درباره اتفاقاتی است که در یک کلانتری از شب تا صبح رخ می دهند.

از عیاری شکایت می کنیم
رئیس اداره سینمایی ناجا همچنین با اشاره به ارائه فیلم "خانه پدری" به جشنواره فیلم ونیز از سوی کیانوش عیاری اظهار کرد: ایشان بدون هماهنگی نیروی انتظامی به عنوان شریک ۵۰ درصدی فیلم این اقدام را انجام داده و فیلم را در بخش جانبی ارائه کرده اند. متأسفانه نه وزارت ارشاد از این موضوع خبر داشته و نه ما و عیاری باید پاسخگو باشد.
وی افزود: نسخه نهایی فیلم دست ایشان بود اما با این حال تکلیف فیلم هنوز مشخص نشده بود و ما با بازگشت عیاری از جشنواره ونیز از او شکایت خواهیم کرد..../مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------