آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

داوران جشنواره کن معرفی شدند

فهرست داوران بخش مسابقه اصلی هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن اعلام شد. به گزارش ایسنا؛ «لیلی گلادستون» بازیگر نامزد اسکار…

رابطه عاشقانه جدید شکیرا که دوستان خانم خواننده را نگران کرده است



شکیرا،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

روزیاتو | شکیرای ۴۷ ساله با لوسین لویسکانت، بازیگر انگلیسی ۳۱ ساله که بیشتر با نقشش در سریال «امیلی در پاریس» (Emily In Paris) شناخته می شود، وارد رابطه عاشقانه شده است. از قرار معلوم، شکیرا بعد از حضور لویسکانت در موزیک ویدئوی جدیدش به نام Punteria، به او علاقمند شده است. با این حال، رابطه عاشقانه ی جدید خانم خواننده دوستانش را نگران کرده است، چرا که آن ها می ترسند لویسکانت از رابطه با شکیرا تنها به دنبال کسب شهرت باشد.

 

بعد از حضور لویسکانت در موزیک ویدئوی جدید شکیرا که با صحنه هایی عاشقانه میان این دو همراه بود، گمانه زنی ها درباره ی وجود رابطه عاشقانه میان خواننده ی کلمبیایی و بازیگر انگلیسی آغاز شد.

 

حالا منابع مطلع رابطه عاشقانه ی شکیرا و لویسکانت را تأیید کرده اند، اما گفته اند که رابطه ی آن ها هنوز چندان جدی نیست، امری که شاید اندکی خیال دوستان شکیرا را که نگران اند آقای بازیگر قلب خانم خواننده را بشکند، راحت کند.

 

منبعی به رسانه ها گفته: «شکیرا خیلی دلش می خواهد که عاشق شود اما دوستانش نگران اند چون لوسین مسیر سلبریتی شدن را دارد کُند طی می کند و همه ی زن هایی هم که تا به حال با آن ها رابطه عاشقانه داشته، شهرت شکیرا را نداشته اند. همه ی زن هایی که با آن ها بوده، خیلی با شکیرا فرق دارند. حالا با شکیرا رو به رو شده که دنبال عشق است. دوستانش می ترسند که لوسین فقط دنبال این باشد که مردم اسمش را بشناسند و شکیرا این شهرت را به او بدهد. آن ها همدیگر را می بینند اما هنوز رابطه شان خیلی جدی نشده. دوستانش ادعا می کنند که شکیرا هنوز به شریک زندگی سابقش، جرارد پیکه علاقه دارد و همه ی اطرافیانش می دانند که شکیرا برای فراموش کردن رابطه قبلی اش، با لوسین وارد رابطه شده است. شکیرا با کسی وارد رابط عاشقانه شده که دوستانش می ترسند با احساساتش بازی کند و قلبش را بشکند.»

 

شکیرا که از جرارد پیکه ۲ پسر ۱۱ و ۹ ساله به نام های میلان و ساشا دارد، با لوسین لویسکانت فوریه ی امسال در جریان ضبط موزیک ویدئوی Punteria آشنا شد، موزیک ویدئویی که در آن لویسکانت نقش معشوق شکیرا را برعهده داشت.

 

چند روز بعد از انتشار این ویدئو، تصاویری از شکیرا و لویسکانت در رستورانی در نیویورک منتشر شد.

 

پیش تر شایعاتی درباره ی رابطه عاشقانه ی لویسکانت با کری کاتونا، خواننده ی انگلیسی و عضو سابق گروه موسیقی دخترانه ی Atomic Kitten مطرح شده بود.

 

آن ها در سال ۲۰۱۱ در جریان شرکت در برنامه ی تلویزیونی Celebrity Big Brother با یکدیگر آشنا شده بودند، زمانی که ویسکانت ۱۹ ساله و کاتونا ۳۱ ساله بود.

 

شکیرا،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

کاتونا چندی قبل در مصاحبه ای درباره ی شایعه ی رابطه عاشقانه اش با لویسکانت گفت: «وقتی با لوسین در برنامه Celebrity Big Brother آشنا شدم او خیلی جذاب بود و ما اوقات خوبی باهم داشتیم ولی او هیچوقت رسماً شریک عاطفی من نبود.»

 

همچنین در سال ۲۰۲۱ شایعاتی درباره ی رابطه عاشقانه ی لویسکانت با جسی نلسون، خواننده ی انگلیسی و عضو سابق گروه موسیقی دخترانه ی Little Mix مطرح شد، زمانی که او و لویسکانت در لندن در آغوش یکدیگر دیده شدند.

 

شکیرا و شریک زندگی سابقش، جرارد پیکه، تابستان سال ۲۰۲۲ به دنبال برملا شدن خیانت پیکه به او با کلارا چیا مارتی، به زندگی مشترک ۱۱ ساله ی خود پایان دادند. جرارد پیکه ی ۳۷ ساله و کلارا چیای ۲۶ ساله در حال حاضر با یکدیگر در رابطه عاشقانه هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------