اعتراض تند مهدی فخیم زاده به تکه پاره کردن فیلمش!



اخبار,اخبار فرهنگی ,مهدی فخیم زاده

مهدی فخیم زاده : دوستان عزیز،سریالی که این روزها به نام فوق سری از شبکه یک سیما پخش می شود،سریال من نیست،بلکه لاشه ای لت و پار شده از سریالی است که من ساختم.

مهدی فخیم زاده کارگردان مجموعه در حال پخش «فوق سری» با انتشار یادداشتی در فضای مجازی،نسبت به ممیزی سلیقه ای و بی منطق سریالش از سوی تلویزیون به شدت اعتراض کرد.

وی ضمن تایید آن اعلام کرد بزودی و پس از پایان پخش سریالش، در گفت وگویی با تنها روزنامه سینمایی ایران به ابعاد این اقدام عجیب تلویزیون خواهد پرداخت.سریال پلیسی «فوق سری» از ابتدای نوروز روی آنتن شبکه یک سیما رفته است و جمعه هفته جاری 14 فروردین،قسمت آخر آن پخش خواهد شد.

در یادداشت فخیم زاده که در صفحه شخصی او در فیس بوک منتشر شده ،آمده است:«دوستان عزیز،سریالی که این روزها به نام فوق سری از شبکه یک سیما پخش می شود،سریال من نیست،بلکه لاشه ای لت و پار شده از سریالی است که من ساختم.این سریال توسط نمایندگان معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و پخش شبکه یک سیما به صورتی باورنکردنی،سلاخی و تکه پاره شده و هیچ قسمتی از تعرض و دستکاری و جا به جایی و تعویض مکالمات مصون نمانده است و البته این امر در شرایطی صورت پذیرفته که در تمام مراحل تولید،مدیران شبکه یک و مسئولین ناجی هنر که زیر مجموعه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی است،در جریان چگونگی و اجزای فیلمنامه و تک تک صحنه ها قرار داشتند و کلیه قسمتها با حضور و تایید کارشناس نیروی انتظامی (سرهنگ عبدالله قاسمی) تصویربرداری شده است.چگونگی این فعل و انفعالات را بزودی طی یادداشتی از طریق رسانه ها به اطلاع علاقه مندان خواهم رساند».

یادآور می شود سریال طنز و پلیسی فوق سری (با نام قبلی قورباغه و قناری) به منظور اگاهی سازی درباره نحوه پیشگیری و برخورد با عاملان فروش مواد مخدر و همچنین آگاهی بخشیدن به خانواده‌ها درخصوص چگونگی نفوذ تولید کنندگان و پخش کنندگان مواد مخدر در بین جوانان تولید شده است.در خلاصه داستان این سریال آمده است: سرهنگ احمد نادری درکنار سرهنگ علی نصرالهی با یک باند قاچاقچی مواد مخدر درگیر می‌شوند. سرهنگ نادری که یکی از فرماندهان ستاد مبارزه با مواد مخدر است با سرهنگ نصرالهی دوست و همکار قدیمی هستند و رفت و آمد خانوادگی هم دارند و ... .

مهدی فخیم‌زاده، حبیب دهقان نسب، بیوک میرزایی، فریبا کوثری، شقایق فراهانی، رامین راستاد، امیرمحمد زند، مهدی کاسه‌ساز، گلناز خالصی، حمید قلی‌خانی، رانا قیصرنژاد، مهدی محمودی نژاد، حکیمه وثاقتی، ساناز بندانی و محمد صادقی بازیگران این مجموعه پلیسی هستند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,مهدی فخیم زاده

 مهدی فخیم زاده در اینستاگرام

اخبار فرهنگی - بانی فیلم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------