فعالیت هنرمندان در شبکه های اجتماعی



شاکردوست و افشار، ملکه های دنیای مجازی/فعالیت هنرمندان در شبکه های اجتماعی

هنرمندان زیادی هستند که اگر نام آنها را در این محیط search کنید با صفحه هایی از آنها مواجه می شویداما ما در این گزارش تنها از هنرمندانی یاد کرده ایم که تقریبا مطمئن هستیم که صفحه شان توسط خودشان مدیریت می شود. پس خواندن این گزارش را از دست ندهید.

نزدیک به یک دهه یا شاید کمتر از آن ارتباط برقرار کردن با ستاره ها و آرتیست ها کار خیلی سخت و گاهی نشدنی بود.

گاهی حتی به یک امضا که به سختی آن را گرفته بودیم دلخوش می کردیم و مدت ها از آن محافظت می کردیم تا خاطره آن لحظه روبرویی با ستاره محبوبمان از ذهنمان بیرون نرود اما حالا دیگر اوضاع خیلی تغییر کرده، بازیگران و ستاره های مورد علاقه مان از طرفدارانشان زیاد دور نیستند، با آنها عکس می گیرند و در صفحه هایشان در محیط های مجازی کامنت آنها را پاسخ می دهند و کلی اتفاق بامزه که با فیس بوک و اینستاگرام شدنی شده.

حالا دیگر می توان رد هنرپیشه ها را زد و از آخرین حس و احوالاتی که آنها با fan هایشان به اشتراک می گذارند با خبر شد. بعد از گزارشی که درباره صفحه های شخصی خواننده ها و اهالی موسیقی نوشتیم این بار نوبت به بازیگران و کارگردانان فعال در حوزه مجازی رسید. قطعا هنرمندان زیادی هستند که اگر نام آنها را در این محیط search کنید با صفحه هایی از آنها مواجه می شویداما ما در این گزارش تنها از هنرمندانی یاد کرده ایم که تقریبا مطمئن هستیم که صفحه شان توسط خودشان مدیریت می شود. پس خواندن این گزارش را از دست ندهید.

بهرام رادان و تکیه به 59 هزار نفر
بازیگران پرکارتر از کارگردانان هستند و نگاه جدی آنها را به این محیط ها ندارند. گرمتر هستند و به نظر می رسد از اینکه با fan هایشان ارتباط برقرار کنند خیلی لذت می برند، البته برخی از آنها گویا به شدت تایید طلب هستند و شنیده شده که خواندن برخی از کامنت ها به آنها حسابی انرژی می دهد و تا چند روز با مرور آن کامنت ها روی فرم هستند!

بهرام رادان و تکیه به 59 هزار نفر

 
ستاره های دنیای بازیگری معمولا دردسرهای زیادی دارند یکی از آنها ایجاد صفحه های fake یا همان تقلبی و الکی خودمان است. از بهرام رادان چندین صفحه در فیس بوک و اینستاگرام هست که در هر دو محیط تنها یک صفحه رسمی است و خودش آن را مدیریت می کند. او در این چند ماهه بیشتر در اینستاگرام فعال بوده و عکس های زیادی share کرده. پرچم او در اینستاگرام بالای قله است و با 59 هزار بیننده بیشترین طرفدار را در میان بازیگران مرد در اینستا دارد. او در فیس بوکش کمتر اظهارنظر می کند و بیشتر اوقات با مطلبی را دوباره share می کند یا عکس از خودش به اشتراک می گذارد.

امپراتوری الناز شاکردوست!
اما اگر فکر می کنید بهرام رادان در اینستاگرام بی رقیب است سخت در اشتباهید چون الناز شاکردوست برای خودش در این محیط امپراتوری دارد و با 64 هزار بیننده به عنوان یک بازیگر زن به خودش افتخار می کند. او معمولا جواب کامنت هایش را نمی دهد اما به فاصله چند روز در میان، عکس share می کند.

 

عکس هایش هم تماشایی است چون برخلاف دیگر بازیگران در هر موقعیتی عکس می گیرد و آن را به اشتراک می گذارد و حسابی با هوادارانش خاکی است! اگر در این محیط او را دنبال می کنید خواندن کامنت های عکس های شاکردوست را از دست ندهید، اگر بیکار باشید تفریح خوبی است.

 

امپراتوری الناز شاکردوست

 

امپراتوری الناز شاکردوست

 
یک حمایت 640 هزار نفری از آقای خاص!
حامد بهداد هم مانند رادان کلی پیج تقلبی دارد و به جز دوستانش کمتر کسی می داند که کدام پیج در فیس بوک توسط او اداره می شود. اما به نظر می رسد همان صفحه ای که با 640 هزار لایک پیشتاز است زیر نظر اوست. از آخرین مطلبی هم که نوشته می توان حدس زد که از مازیار فلاحی و حرکتی که او برای پدرش در کنسرتش انجام داده خیلی هیجان زده شده است. در اینستاگرام هر 4 صفحه با نام او وجود دارد که هیچکدام زیر نظر او نیست.

 

حامد بهداد

 

حامد بهداد

 
مهناز افشار فعال!
مهناز افشار در فیس بوک صفحه ای دارد که 303 هزار نفر آن را دنبال می کنند و از این حیث از دیگر بازیگران زن متمایز است. او کلا فعالیت مجازی اش زیاد است و با مخاطبانش خیلی خوب ارتباط برقرار می کند. معمولا پاسخ کامنت هایش را تا حدودی می دهد و درباره مسائل روز پست های زیادی دارد. از تبریک و تسلیت تا هواداری از بازیکنان فوتبال و والیبال و خواننده های شاخصی مثل محمدرضا شجریان و ... در اینستاگرام هم پیجش 1200 نفر بیننده دارد و تا به الان 42 عکس از خودش در موقعیت های مختلف share کرده است.

مهناز افشار فعال

 

مهناز افشار فعال

 
Style
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران بیشتر در اینستاگرام فعال است و پیجش در این محیط تقریبا 2 هزار بیننده دارد. عکس هایی که در اینستاگرامش هم منتشر می کند دیدنی است و می توانید این ستاره را در پوزیشن ها و مکان های متفاوت ببینید که بیشتر آنها در ورزشگاه و در حال به رخ کشیدن عضلات است!

در زیر عکس هایش هم کامنت های خواندنی ثبت شده که همگی از ظاهر او تا دلتان بخواهد تعریف کرده اند. در فیس بوک هم صفحه های زیادی با نام او تاسیس شده و فن پیجش تقریبا 20 هزار بیننده دارد.

محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران


چشم، چشم، دو ابرو
آنا نعمتی در اینستاگرام حضوری فعال دارد و با 21 هزار بیننده اش زود به زود با عکس هایش ارتباط برقرار می کند. او به کلوزآپ صورتش علاقه زیادی دارد و فریم های زیادی از کلوزآپ چهره اش منتشر کرده، علاوه بر آن عکس هایی از تازه ترین فعالیت هایش هم در این صفحه پیدا می کنید که ارزش تماشا دارد. در فن پیجش در فیس بوک آمده که او در اینستاگرام حضور ندارد اما عکس هایی که در این محیط منتشر شده خلاف این مطلب را می گوید.

آنا نعمتی در اینستاگرام

 
تهرانی علیه تهرانی
هدیه تهرانی چندین صفحه در فیس بوک دارد که هیچ کدام مال خودش نیست و یکی از آنها هم که بیشترین بیننده در حدود 150 هزار نفر دارد گویا توسط یکی از منتقدان این بازیگر مدیریت می شود چرا که جز گلایه از همه چیز اعم از وضعیت سیاسی و اجتماعی و خرید و فروش سگ و گربه و جواهرات فعالیت دیگری در آن مشاهده نمی شود! او این روزها دغدغه های زیادی در فدراسیون ووشو و سینما دارد که قطعا وقتی برای فیس بودک پیدا نمی کند، بنابراین دنبال او نگردید، اینجا پیدایش نخواهید کرد.

مجری بی رقیب
احسان علیخانی از آن دست هنرمندانی است که صفحه های fake زیادی از او در فیس بوک وجود دارد اما تنها یک صفحه توسط خود او اداره می شود که تقریبا 130 هزار بیننده دارد و با این تعداد بیننده در میان مجریان دیگر پرچمش بالاست! آخرین مطلبی که نوشته است روایت او از عیادت بچه های سرطانی است که با عکسی از این حضور همراه است. او در اینستاگرام صفحه ای ندارد ولی تا دلتان بخواهد fanpage از او در این محیط موجود است.

احسان علیخانی


این خانواده محبوب
مهراب قاسم خانی هم از فعالان فیس بوک و اینستاگرام است و نوشته هایش در فیس بوک کلی خواننده دارد چون لحن شیرین و طنازانه اش در آن جاری است. در اینستاگرام هم عکس های زیادی از خودش، پسر و همسرش share کرده که کامنت های تاییدکننده و قربان و صدقه های زیر آن پست ها نشان می دهد که چقدر این خانواده طرفدار دارند.

 

مهراب قاسم خانی

 
نقش پر رنگ خاله ریزه و استقلال!
سحر قریشی در فیس بوک یک صفحه با 9 هزار نفر بیننده دارد و در اینستاگرام هم صفحه ای 15 هزار نفره. هر دو هم بعد از اسم و فامیل سال تولدش یعنی 1366 ثبت شده. در ایسنتاگرامش عکس هایی با گریم های متفاوت از او می بینید و نوشته ای چند خطی که گاهی گلایه است و گاهی تبریک. در فیس بوکش اما متنوع تر عمل می کند؛ او درباره استقلال، خاله ریزه و قاشق سحرآمیز، سهراب سپهری، اکبر عبدی و خصوصا برادرش سپهر که گویا خیلی دوستش دارد پست های متنوعی منتشر کرده.

 

سحر قریشی

 
شریفی نیاهای مجازی
خانواده شریفی نیا هم در اینستاگرام رفت و آمد زیادی دارند. مهراوه با 16 هزار بیننده و ملیکا با 10 هزار بیننده عکس های متفاوتی به اشتراک می گذارند که توضیحات ملیکا زیر هر عکس بسیار خواندنی است. او طبع شاعرانه ای دارد و حتی درباره سوسکی که در پیتزایش پیدا شده توضیح فلسفی نوشته که خواندنش خالی از لطف نیست اما بد نیست بدانید که شریفی نیای پدر هم به تازگی عضو این محیط شده و در همان بدو ورودش 142 نفر بیننده اش شدند و او هم 2 عکس share کرده که هر دو در اصفهان گرفته شده و مشخص می شود که به او در جشنواره کودک خیلی خوش می گذرد.

خانواده شریفی نیا

 
خاکی خاکی
بهنوش بختیاری حسابی سرش با صفحه شخصی اش در فیس بوک گرم است و فعالیت زیادی در این محیط دارد. ادبیات بسیار صمیمانه ای با مخاطبانش دارد و از دکتر روحانی و حادثه دیده های جاده قم – تهران در صفحه اش می نویسد تا تبریک تولد به مجید صالحی و عادل فردوسی پور و سر به سر گذاشتن با فرزاد حسنی و احسان علیخانی. تقریبا 4 هزار نفر او را دنبال می کنند. او در اینستاگرام صفحه ای ندارد.

بهنوش بختیاری

 
عکس های تماشایی آقای پورسرخ
پوریا سرخ هم دیگر بازیگری است که در اینستاگرام دیده شده و تقریبا 8 هزار نفر پیگیر او هستند. عکس های او خیلی تماشایی است و قطعا نمی توانیدبدون لایکو در مواردی کامنت از کنار آنها به راحتی بگذرید!

پوریا پور سرخ

 

پوریا پور سرخ

 
از دیگر بازیگرانی که در اینستاگرام حضور دارند می توان به مهدی پاکدل، شقایق فراهانی، الهام پاوه نژاد، بهنوش طباطبایی، امیر آقایی، مازیار میری، کامبیز دیرباز، پندار اکبری، هادی کاظمی، بهرنگ علوی، سمانه پاکدل، جواد عزتی، لیندا کیانی، نیما شاهرخ شاهی، پریناز ایزدیار، خاطره اسدی، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، سامان مقدم، علی قربان زاده، شبنم مقدمی، شهرام حقیقت دوست، شاهرخ استخری، تینا آخوندتبار و ... اشاره کرد.

کارگردان های مدرن!
به نظر می رسد که بعضی از کارگردان ها از فیس بوک برای خلق اثر الهام می گیرند چرا که برخی از آنها مدت زیادی در این محیط هستند و هر بار که پایمان را به فیس بوک گذاشتیم دیدیم که چراغ آنها هم روشن است! برخی اما چراغ خاموش می آیند و حسابی فعال هستند. مانی حقیقی یکی از آنهاست که تقریبا 7 هزار نفر صفحه اش را دنبال می کنند و خودش هم خیلی پیگیر فیس بوکش است!

 

کارگردان های مدرن


چندین بار به واسطه نوشته هایش در این صفحه جنجال هایی درست شده، نمونه آخرش دعوایش با بهروز افخمی بود که جرقه اش از فیس بوک زده شد. او گاهی جواب کامنت هایش را می دهد و البته تجربه مرور کامنت های او به ما ثابت کرده که نباید با این کارگردان – بازیگر دوست داشتنی کل کل کنید چون تا کامنت تندی ببیند جوری جواب شما را می دهد که موجودیت تان در میان friend هایتان زیر سوال برودت و احساس بی هویتی کنید!

بهرام بیضایی یکی دیگر از چهره های جذاب فیس بوک است که در آن سوی دنیا گاهی مطالب و ویدئوهایی share می کند که 24 هزار بیننده اش آن را تماشا و لایک کنند. نوشته های بیضایی در این صفحه بسیار خواندنی است. مهدی کرم پور، ابوالحسن داوودی، پرویز شهبازی، محمد رحمانیان، سامان سالور، سام قریبیان، پریسا بخت آور و ... گاه گاهی سر می زنند و پستی می نویسند. پیمان معادی هم صفحه ای دارد که تقریبا هیچ وقت به آن سر نمی زند!

/تماشا,برترینها

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------