پرطرفدارترین توییت های سال 2013



اخبار فرهنگی - پرطرفدارترین توییت های سال 2013

همان طور که در پست های دیگر کافه سینما، خوانده اید، با نزدیک شدن به انتهای سال ۲۰۱۳ میلادی، لیست های بسیاری، از بهترین و بدترین ها منتشر می شوند.

در ادامه ی پوشش اخبار جمع بندی سال ۲۰۱۳ میلادی، این بار لیست پرطرفدارترین توییت های سال که توییتر و تایم، منتشر کرده اند را، برای شما تدارک دیدیم.

 

شوخی ها و شایعات درباره ی مرگ افراد معروف، همیشه به طرز حیرت انگیزی در توییتر دنبال می شود، اما سال ۲۰۱۳، سالی بود که توییت های حاوی خبر فوت افراد مشهور، همچون ویروس به همه جا پراکنده شد.

 

توییتر، هر سال، چند نمونه از توییت های طلایی سال را که بیشترین محبوبیت را داشته اند، منتشر می کند. در لیست توییت های پرطرفدار امسال، هر توییت بیش از ۳۵۰ هزار بار به اشتراک گذاشته شده است. بیشتر این توییت ها، مربوط به خبر درگذشت بازیگران جوان هالییود بود.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین توییت های 2013

 

توییتی که در رتبه ی یک این لیست قرار گرفته، توییت" لیا میشل" ، بازیگر جوان سریال مشهور" گلی" است، وقتی که این دختر جوان، پس از انتشار خبر درگذشت دوست و همبازی جوانش در سریال گلی، "کری مونتت" ، سکوت خود را شکست و توییت کرد:" از همه ی شما که در این شرایط سخت به من کمک کردید، و از عشق و حمایت بی انتهای شما، تشکر و قدردانی میکنم. کری همیشه در قلب من خواهد بود." این توییت به همراه عکسی دو نفره از این زوج جوان، ۴۰۸۲۶۶ بار ، در سال ۲۰۱۳ به اشتراک گذاشته شده است.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین توییت های 2013

 

توییت بعدی، مربوط به خبر رسمی درگذشت ستاره ی جوان و محبوب فیلم های "سریع و آتشین" ، " پل واکر" است. این توییت که به نوعی به صفحه ی رسمی فیسبوک پل واکر، مرتبط است، بیش از ۴۰۰۰۰۰ بار به اشتراک گذاشته شده است.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین توییت های 2013

 

سومین توییت پرطرفدار سال، به حیطه ای کاملا متفاوت تعلق دارد. وقتی" نیال هرن"، یکی از خوانندگان جوان گروه " وان دیرکشن" ، توییتی درباره ی بیست سالگی خود منتشر کرد و نوشت: "بله، بیست ساله شدم. هوررررا. خداحافظ تین ایجری! " این توییت نشان می دهد وقتی در دوران تین ایجری به محبوبیت برسید، چقدر پرطرفدار خواهید بود. بی شک طرفداران نیل، این توییت را به این مقام رسانده اند.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین توییت های 2013

 

هرچند سه توییت طلایی و پرطرفدار سال ۲۰۱۳، به هیچ وجه با توییت سال گذشته قابل قیاس نیست. وقتی" باراک اویاما" پیروزی خود را اعلام کرد: چهار سال دیگر... این توییت، همچنان پرطرفدارترین توییت تاریخ است.

اخبار فرهنگی - کافه سینما

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------