آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

حاجي عبدالهي در «پايتخت3» پولدار است!



اخبار,اخبار فرهنگی ,پايتخت 3

 

اخبار فرهنگی - حاجي عبدالهي در «پايتخت3» پولدار است!

بازيگر «پايتخت 3» از حضورش در هفت قسمت اين سريال و همچنين روزي که فرزندش به دنيا آمد، ولي او به دليل تعهد کاري ناگزير شده عصر همان روز سر سريال حاضر شود، صحبت کرد. 

هومن حاجي عبدالهي که امسال هم در سريال «پايتخت 3» حضور دارد به مهر گفت: من سال گذشته تنها در يک قسمت از اين سريال حضور داشتم، اما امسال در هفت قسمت ابتدايي اين سريال بازي ميکنم.وي ادامه داد: اين نقش ادامه نقشي است که سال گذشته داشتم و همان رحمت خروسباز است که خروسش را در «پايتخت 2» ميکشند و امسال با زندگي متفاوتي در اين نقش حاضر ميشود؛ يعني ماشين شاسي بلند دارد و زمين و ملک خريد و فروش ميکند.

 

اين گوينده و بازيگر درباره اينکه چه اتفاقي براي او در اين سريال مي افتد که در تصاوير با گردنبند طبي ديده مي شود؟ بيان کرد: در قسمت اول اين سريال ارسطو عروسي مي گيرد و ما مراسم پايکوبي داريم. در همين حين سقف خانه ارسطو فرو ميريزد و من هم مجروح ميشوم و تا قسمت هفتم بايد از اين گردني استفاده کنم.


حاجي عبداللهي که مدتي است در حوزه دوبله فعاليتي ندارد از اينکه به خاطر تولد فرزندش کارهايش را کمتر کرده است سخن گفت و اظهار کرد: من ميخواستم با تولد فرزندم جانان کارهايم را کمتر کنم اما نشد زيرا درست زماني که فرزندم متولد شد. من هم بايد براي کار سر «پايتخت» مي رفتم و در همان 7 قسمتي که بازي کردم 12 بار به شمال رفت و آمد داشتم. حتي خاطرم هست 7:30 صبح فرزندم به دنيا آمد و  ساعت 11 مجبور شدم او و مادرش را در بيمارستان ترک کنم و به شمال بروم و همان روز ساعت 3 بعدازظهر جلوي دوربين رفتم.
اخبار فرهنگی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------