هنرپیشه تلویزیون از خانه اجاره ای گفت!



 

 

هنرپیشه تلویزیون از خانه اجاره ای گفت!

 

هنرپیشه قدیمی تلویزیون گفت: تصورات عمومی از زندگی ما درست نیست، من بعد از 42 سال بازیگری مستاجر هستم.

"محمد شیری" هنرپیشه تلویزیون روز یكشنبه در حاشیه هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با رد برخی از تصورات رایج در جامعه درخصوص وضعیت خوب اقتصادی بازیگران ، گفت:‌ متاسفانه مردم تصوراتی كه از زندگی بازیگری دارند با حقیقت فاصله دارد.

"‌به عنوان مثال من بعد از 42 سال بازیگری، مستاجرم و در خانه اجاره ای زندگی می كنم."

این هنرپیشه افزود: همین چند روز پیش به عیادت یكی از بازیگران مشهور در بیمارستان فیروزگر رفتم كه او هم زمانی معروفترین بود اما اكنون در خانه ای اجاره ای در حال فراموش شدن است.

شیری گفت: در ایران یك بازیگر برای یك فیلم قرارداد معینی می بندد و فروش و درآمد بعدی این فیلم دیگر ربطی به بازیگر ندارد اما در خارج از كشور هر بار كه یك فیلم اكران می شود بازیگران دستمزد دریافت می كنند.

وی با بیان اینكه در حال حاضر مشغول بازی در سریال مسیر انحرافی به كارگردانی بهرنگ توفیقی است، افزود: این سریال 13 قسمتی است كه تاكنون حدود 10 تا 12 درصد آن فیلمبرداری شد.

این هنرپیشه با بیان اینكه بخشی از این سریال در سالن پروازها در جاده كرج فیلمبرداری شد، گفت:‌ در روزهای آینده ادامه سریال در فرودگاه امام خمینی، اطراف تهران و شمال كشور فیلمبرداری خواهد شد.

شیری اضافه كرد: موضوع این سریال «طنز موقعیت» است كه اینجانب نقش خلبان را در آن بازی می كنم.

" در این سریال به عنوان یك خلبان در جنگل و در اقیانوس آرام سقوط خواهم كرد."

این بازیگر تلویزیون با بیان اینكه سه فیلم سینمایی در نوبت اكران دارد، گفت: «سرخابی» به كارگردانی محمد آهنگرانی كه اینجانب نقش وكیل بازنشسته را دارم.همچنین فیلم «چگونه میلیاردر شدم» به كارگردانی عبدالعلی زاده است كه من نقش یك فرشته را دارم.

شیری ادامه داد: همچنین در فیلم «دزدان خیابان جردن» به كارگردانی وحید اسلامی در نقش منفی ظاهر شدم.

وی افزود: بهترین خاطره من از دوران بازیگری برخورد محبت آمیز مردم و رسانه ها است و همین عامل باعث شده تا نتوانم این حرفه را كنار بگذارم.

شیری با اشاره به خاطره بد از دوران بازیگری خود، گفت: حدود 15 سال پیش خبرنگاری با اینجانب مصاحبه كرد كه آنچه را كه من گفتم برعكس پوشش داد و همین عامل باعث شد تا نتوانم به مدت چهار سال كار كنم.

وی افزود: بعد از آن در برخورد با رسانه ها حساسیت بیشتری به خرج می دهم  و بیشتر به روزنامه جام جم، سروش، بانی فیلم و دو نشریه دیگر اعتماد دارم.... / منبع: jamejamonline.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------