آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

فرزندان نو رسیده چهره ها +عکس



اخبار فرهنگی - فرزندان نو رسیده چهره ها +عکس

اگر به مايکل داگلاس نگاه کنيد، تولد فرزند ستاره‌هاي بزرگ سينما مي تواند اتفاق خوبي باشد. کرک داگلاس، ستاره فيلم اسپارتاکوس وقتي تولد پسرش مايکل را جشن گرفت کسي فکر نمي‌کرد نوزاد به يکي از بزرگ‌ترين ستاره‌هاي سينما تبديل شود، اما شد ...


اگر به مايکل داگلاس نگاه کنيد، تولد فرزند ستاره‌هاي بزرگ سينما مي تواند اتفاق خوبي باشد. کرک داگلاس، ستاره فيلم اسپارتاکوس وقتي تولد پسرش مايکل را جشن گرفت کسي فکر نمي‌کرد نوزاد به يکي از بزرگ‌ترين ستاره‌هاي سينما تبديل شود، اماشد...

با اين وجود اگر به بقيه هنرپيشه‌ها نگاه کنيد، اغلب مي‌بينيد چيزي از فرزندان آنها درنمي‌آيد. اوضاع در ورزش هم همين است. يوهان کرايف، اسطوره فوتبال جهان هر چه خودش مي‌درخشيد، پسرش يوردي چيزي براي ارائه نداشت. اگرچه اينها دليل نمي‌شود بچه‌دارشدن ستاره‌ها اتفاق جالبي نباشد. سال 2013 پر بود از زاد و ولد چهره هاي منشور بزرگ دنيا و هدايا و اسامي جالبي که براي آنها در نظر گرفته شد. مثل هميشه اين اتفاقات سوژه پاپاراتزي‌هاي پرکار بود:

ادوارد نورتون

انتظار داريد پسر هالک چه شکلي باشد؟ يک پسرک ريزاندام که اگر ضربان قلبش بالا برود به بچه غولي سبز و خشن تبديل شود؟ ادوارد نورتون، بازيگر، کارگردان و تهيه‌کننده سرشناس هاليوود آوريل 2013 براي اولين بار بچه‌دار شد. ستاره 44 ساله فيلم «باشگاه مشتزني» اثر ديويد فينچر و «هالک» که آدم اسرارآميزي است، اسم فرزندش را فاش نکرده اگر چه تصاوير زيادي از او و همسرش شوانا رابرتسون منتشر شده. او در سال 2012 هم در خفاي کامل با همسرش ازدواج کرد و ماه‌ها بعد خبر ازدواجش با رابرتسون که او هم تهيه‌کننده سينما است رسانه‌اي شد. اولين باري هم که عکس‌هاي فرزندش را کسي ديد، 10 ماه پس از تولد او بود و تا پيش از آن کسي حتي از جنسيت فرزند او که پسر است خبر نداشت.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,فرزندان چهره ها,فرزندان نو رسیده چهره ها


نورتون در سال 2013 نقشي در هيچ فيلمي نداشت اما دو فيلم در سال 2014 روي پرده خواهد داشت.

وين روني

سال 2013 هر چه بر وين روني در زمين فوتبال بد گذشت، استحکام خانواده‌اش بيشتر شد. ستاره شماره 10 منچستريونايتد به خاطر لج‌بازي‌هايش با سر آلکس فرگوسن – يا برعکس – تبديل شده بود به نيمکت‌نشيني که فقط گاهي فرصت بازي پيدا مي‌کرد. او اما ماه مي – اواخر فصل فوتبال در اروپا – صاحب دومين فرزند پسرش شد تا نشان دهد اختلافات خانوادگي‌اش به کل تمام شده است. روني که به خاطر خيانت به همسرش وقتي که کالين اولين پسرشان را باردار بود گرفتار يکي از بزرگ‌ترين رسوايي‌هاي فوتبال شده بود تا مرز طلاق هم پيش رفت. چند سال بعد از تولد کاي، پسر اول روني فاش شد که وقتي کالين او را باردار بوده، وين با شخص ديگري رابطه داشته و کالين براي فرار از فشار و به گفته خودش «فکر کردن» همراه پسرش راهي دبي شد و حتي از پدرش خواست مراحل قانوني طلاق را انجام دهد. درنهايت اما وين روني توانست همسرش را که سال‌ها پيش از شهرتش او را مي‌شناخت به ادامه زندگي راضي کند. حالا پس از گذشت سال‌ها از آن روزهاي سياه روني‌ها تولد دومين فرزندشان را به نام «کلي آنتوني روني» جشن گرفتند تا استحکام زندگي‌شان بالاتر رود. اين استحکام دست‌کم تا زماني که بچه‌هاي روني آنقدري بزرگ نشوند که نام پدرشان را در گوگل جست?وجو کنند مي‌تواند ادامه داشته باشد.

اخبار,اخبار فرهنگی,فرزندان چهره ها,فرزندان نو رسیده چهره ها


زندگي حرفه‌اي روني تا آخرين روز سال 2013 بسيار سخت بود چون منچستريونايتد که در فصل جديد با ديويد مويس، جانشين فرگوسن توانسته بود روني را نگه دارد نه‌تنها مدعي قهرماني نيست که شانس زيادي هم براي گرفتن سهميه ليگ قهرمانان اروپاي فصل آينده ندارد و شايد در پايان فصل، روني باشگاهش را ترک کند.

پنلوپه کروز و خاوير باردم

پنلوپه کروز، يکي از جنجالي‌ترين هنرپيشه‌هاي تاريخ سينماست. موفقيت او در فيلم‌هاي سينماي لاتين و هاليوود آنقدر است که حتي مي‌تواند نام بزرگ شوهرش، خاوير باردم را هم زير سايه ببرد. او اما بعد از اينکه – 2 سال پيش – تولد اولين فرزندش به نام لئوناردو را جشن گرفت گفت مادر شدن «انقلابي عاشقانه» در او به وجود آورده و او را به «انساني جديد» تبديل کرده است. اين شد که ستاره فيلم‌هاي چشم‌هايت را باز کن، آسمان وانيلي، همه چيز درباره مادرم، بازگشت (وُلوِر)، ويکي کريستينا بارسلونا و بسياري ديگر از فيلم‎‌هاي فراموش‌نشدني ديگر تصميم به داشتن دومين فرزندش گرفت و در سال 2013 او و شوهرش خاوير باردم که به خاطر بازي در آخرين نسخه سري فيلم‌هاي جيمز باند حسابي مورد توجه بود تولد دخترشان را جشن گرفتند و نام او را لونا انسيناس کروز گذاشتند.

اخبار,اخبار فرهنگی,فرزندان چهره ها,فرزندان نو رسیده چهره ها


لونا به اسپانيايي يعني ماه و انيسناس نام پدري باردم است. اسپانيايي‌ها بعد از نامشان، نام پدري پدر و نام پدري مادرشان را مي‌گيرند و خاوير باردم به خاطر علاقه به مادرش تصميم گرفت با نام پدري مادرش به شهرت برسد.

نکته جالب تولد فرزند دوم کروز و باردم، تاريخ آن است؛ 22 جولاي، درست همان روزي که کيت ميدلتون و پرنس ويليام، شاهزاده بريتانيا تولد اولين فرزندشان را جشن گرفتند. همزماني جالب تولد زوج محبوب اسپانيايي و زوج سلطنتي بريتانيا باعث شد روزنامه‌هاي اسپانيايي يک روز بعد عکس هر دو را چاپ و با تيتر «کدام سلطنتي‌تر است؟» با اين دو تولد شوخي کنند.

شکيرا و پيکه

آشنايي شکيرا و پيکه برمي‌گردد به پيش از جام جهاني سال 2010. وقتي که شکيرا داشت براي موسيقي رسمي جام‌جهاني کليپ مي‌ساخت و قرار بود از ژرار پيکه، ستاره خط دفاعي بارسلونا و تيم ملي اسپانيا استفاده کند. در اينکه اصلا تا پيش از آن شکيرا، پيکه را مي‌شناخت ترديدهاي زيادي وجود دارد اما نزديک به يک سال بعد از جام جهاني 2010 لو رفت که اين 2 نفر با هم ملاقات داشته‌اند. بعد از علني شدن آن، اين زوج سرشناس تبديل شدند به پرسر و صداترين چهره??هاي سال 2011 و تولد فرزندشان در سال 2013 هم به همان اندازه مورد توجه قرار گرفت. بعد از پدر شدن پيکه اولين چيزي که جلب توجه کرد اسم عجيبي بود که برايش انتخاب کرده بودند؛ ميلان و اولين سوال اين بود؛ چرا اسم شهري در ايتاليا؟ حتي خيلي‌ها اين نام را دخترانه خوانده بودند و ارجاعش داده بودند به نام دختر مايک تايسون، بوکسور سرشناس آمريکايي. اما پيکه در توييتر و همسرش در وب‌سايت شخصي‌اش نوشتند نام ميلان را انتخاب کردند چون معاني زياد و زيبايي دارد: «ميلان در زبان اسلاو يعني عزيز. در زبان سنتي رومانيايي مي‌شود بخشنده. در زبان روم باستان ميلان مي‌شود مشتاق و کوشا. در زبان سانسکريت معني‌اش يکتاست.» او به خاطر مليت اسپانيايي‌اش بايد نام پدري پدر و مادرش را هم بگيرد که مجموعش را مي‌کند ميلان پيکه مِبارک. اولين هديه‌اي که خانواده پيکه به فرزندشان دادند عضويت در باشگاه فوتبال بارسلونا بود و اين باشگاه هم بلافاصله يک پيراهن بارسلوناي کوچک به ميلان هديه داد.

اخبار,اخبار فرهنگی,فرزندان چهره ها,فرزندان نو رسیده چهره ها


جرج لوکاس

بدون شک تاثيرگذارترين ديالوگ جنگ ستارگان، اثر تاريخي جرج لوکاس در اپيزود 5 اين فيلم که در سال 1980 ساخته شد به زبان آمد. وقتي که دارت ويدر – نماد سياهي – در مبارزه با لوک اسکاي‌واکر جمله‌اي به زبان مي‌آورد که نه‌تنها کل داستان فيلم را تحت تاثير قرار مي‌دهد، بلکه حتي کساني که هزاران بار اين فيلم را ديده و ديالوگ‌هايش را حفظ کرده‌اند را ميخکوب مي‌کند: «من پدر تو هستم.»

جرج لوکاس، خالق سري فيلم‌هاي افسانه‌اي جنگ ستارگان بالاخره مي‌تواند در 69 سالگي اين جمله را به زبان بياورد چون او بعد از قبول کردن 3 نفر به عنوان فرزندخوانده، در سال 2013 براي اولين بار به شکل ژنتيکي پدر شد.

اخبار,اخبار فرهنگی,فرزندان چهره ها,فرزندان نو رسیده چهره ها


او و همسرش ملودي هابسون در آگوست 2013 تولد اورست هابسون لوکاس را جشن گرفتند. لوکاس پيش از آن 3 فرزند ديگر به نام‌هاي آماندا (32 ساله)، کيتي (25 ساله) و جت (20 ساله) داشت که همه آنها را به فرزندخواندگي پذيرفته بود و حالا اورست تنها فرزند اوست که خون لوکاس در رگ‌هايش جريان دارد.

لوکاس که همه زندگي‌اش تحت‌تاثير فيلم‌هاي استاروارز است اولين کاري که کرد اتاقي براي دختر کوچکش در قصري به نام اسکاي‌واکر – از اسامي داخل فيلم – درست کرد که همه نمادهاي اين فيلم در آن ديده مي‌شد.

همچنين استيون اسپيلبرگ، ديگر کارگردان بزرگ سينما مجموعه آثارش را با درج نام اورست روي همه آنها به دختر لوکاس هديه داد.

کيت وينسلت

اسم که براي بچه‌ات انتخاب مي‌کني، پشت سرت مي‌نشينند و حسابي درباره‌اش صحبت مي‌کنند. حالا چه برسد به اينکه يکي از بزرگ‌ترين ستاره‌هاي دنيا باشي. اسمي که کيت وينسلت، ستاره فيلم تايتانيک براي کودک تازه‌واردش هم انتخاب کرد نه‌تنها خيلي حرف و حديث داشت که حتي از سوي کاربران سايت هاليوود ريپورتر به عنوان عجيب‌ترين اسم سال 2013 بين مادران و پدران چهره?هاي مشهور شناخته شد؛ بير وينسلت. بيِر به زبان فارسي معني خرس مي‌دهد و مردم از اين که قرار است کيت وينسلت و شوهرش ند راک‌ان‌رول فرزندشان را خرس خطاب کنند حسابي شوکه‌اند.با اين حال وينسلت در گفت‌و‌گويي با مجله انگليسي «گلامور» از اسم بچه‌اش دفاع کرد: «مردم مي‌توانند هر طور که مي‌خواهند قضاوت کنند. آنها هميشه اين کار را مي‌کنند. من ديگر براي اين حرف‌ها بزرگ شده‌ام.»براي پسر جديد کيت و ند، نام‌خانوادگي مادرش يعني وينسلت انتخاب شده است. کيت 2 فرزند ديگر از ازدواج‌هاي قبلي‌اش دارد که نام خانوادگي هر دوي آنها وينسلت است و حالا بير هم با نام خانوادگي وينسلت شناخته مي‌شود: «من و ند اصلا بحثي در اين باره نکرديم. ديگر بچه‌هاي من نام خانوادگي من را دارند و بير هم استثنا نيست. عجيب بود اگر فاميلي بير با خواهر و برادرش فرق مي‌کرد. قطعا ما او را با نام خانوادگي راک‌ان‌رول صدا نمي‌کنيم.»راک‌ان‌رول که نام خانوادگي شوهر وينسلت است يک سبک موسيقايي است که طرفداران زيادي هم دارد اما قرار نيست اين طرفداران باعث شوند کيت فرزندش را با اين نام‌خانوادگي معرفي کند.

هيوگرانت

هيوگرانت فوريه 2013 تولد دومين فرزندش را جشن گرفت. او به احترام همسر چيني‌اش تينگلانگ هونگ، نام پسرش را ترکيبي از يک اسم سنتي بريتانيايي و يک اسم دوبخشي چيني گذاشت؛ فليکس چانگ هونگ گرانت. فليکس که نامي پرطرفدار در انگليس است به زبان لاتين معناي «خوش‌اقبال» مي‌دهد و ترجمه عبارت چيني چانگ هونگ «ابدي» مي‌شود.

پس مي‌شود نام پسر گرانت را «خوش‌شانس ابدي» ترجمه کرد. گرانت پس از تولد فرزندش يک انگشتر 15 هزار دلاري به همسرش هديه داد چون براي دختر 16 ماهه‌اش به نام تابيتا، يک برادر به دنيا آورده است.

اخبار,اخبار فرهنگی,فرزندان چهره ها,فرزندان نو رسیده چهره ها


ساير تولدها

هالي‌بري هم از هنرپيشه‌هاي سرشناس هاليوود بود که در سال 2013 بچه‌دار شد. او که قبلا طعم مادر شدن را چشيده بود با شوهرش اوليوير مارتينز در ماه اکتبر تولد اولين پسرش را جشن گرفت.

وين بريج، ستاره فوتبال انگليس هم که دوران سختي در زندگي زناشويي‌اش تجربه کرده – خاطره خيانت جان‌تري، دوست صميمي و کاپيتان چلسي با همسر سابقش را که به ياد داريد – در سال 2013 از همسر جديدش صاحب بچه شد. فرانکي استنفرد، همسر سرشناس بريج تولد فرزندشان را انقلابي زيبا در زندگي‌شان خواند. جنيفر لاو هيوييت، ستاره سينما هم در سال 2013 مادر شد. او اسم دخترش را آتمر به معناي پاييز گذاشت.

کيم کارداشيان و همسرش کانيه وست هم که سوژه پاپاراتزي‌ها مي‌شدند، با تولد فرزندشان جزو موردتوجه‌ترين زوج‌هاي سال 2013 بودند.

اخبار,اخبار فرهنگی,فرزندان چهره ها,فرزندان نو رسیده چهره ها


آلک بالدوين، هنرپيشه بزرگ سينما هم که از همسر سابقش، کيم بسينگر يک دختر داشت در آگوست 2013 تولد دختر جديدش را با هيلاريا توماس، همسر کنوني‌اش جشن گرفت. اسم دختر کوچک بالدوين کارمن گابريلاست.

فرگي، خواننده سرشناس هاليوودي هم سال 2013 مادر شد.

متولدان 2014

ايکر کاسياس، کاپيتان تيم ملي اسپانيا و باشگاه رئال مادريد از کساني است که در سال 2014 پدر شد. او و همسرش سارا کاربونرا، مجري ورزشي تلويزيون اسپانيا روز 9 ژانويه تولد پسرشان مارتين کاسياس کاربونرو را جشن گرفتند.

اخبار,اخبار فرهنگی,فرزندان چهره ها,فرزندان نو رسیده چهره ها


کاسياس به رسم ساير فوتباليست‌ها، پسرش را به عضويت باشگاه رئال مادريد درآورد تا جوان‌ترين عضو پرافتخارترين تيم جهان باشد. دروازه‌بان رئال مادريد که در لاليگا نيمکت‌نشين ديگو لوپز است و فقط در جام حذفي اسپانيا و ليگ قهرمانان اروپا بازي مي‌کند با تولد فرزندش اميدوار است سال 2014 برايش سال بهتري باشد به‌خصوص با توجه به اينکه او در جام‌جهاني 2014 برزيل بازوبند کاپيتاني قهرمان جهان را بر بازو خواهد بست. کاسياس 2 عکس از پسرش در اينستاگرام منتشر کرده که هر دوي آنها طوري است که صورت او به وضوح ديده نمي‌شود و معلوم است نمي‌خواهد چهره فرزندش به اين زودي‌ها رسانه‌اي شود.

سال 2014 البته تولدهاي بزرگ ديگري هم در پيش دارد. بروس ويليس، ستاره هاليوود هم همراه همسرش اما همينگ انتظار دومين بچه‌شان را مي‌کشند.

فدرر و فرزند سوم

ستاره فيلم‌هاي جان‌سخت البته از دمي مور، همسر سرشناس قبلي‌اش 3 فرزند دارد اما نزديک به 2 سال پيش از همينگ، همسر کنوني‌اش که او هم هنرپيشه است پدر يک دختر به نام ماربل شد. مايکل جردن، بزرگ‌ترين بسکتباليست تاريخ هم منتظر است تا تولد اولين فرزند مشترکش با ايوت پريتو را جشن بگيرد. به گزارش هفته‌نامه «يواس ويکلي» جردن که از ازدواج قبلي‌اش 3 فرزند دارد، در 50 سالگي قرار است چهارمين فرزندش را هم ببيند. جالب اينکه کمپاني والت‌ديزني درصدد است فيلمي از تولد چهارمين فرزند جردن بسازد.

درو بريمور هم ديگر هنرپيشه هاليوودي است که قرار است بچه‌دار شود. او و همسرش ويل کوپلمن که در حال حاضر دختري 13 ماهه به نام اوليو دارند به زودي تولد دومين فرزندشان را جشن مي‌گيرند. ستاره فيلم فرشته‌هاي چارلي گفته آرزو دارد 5 فرزند داشته باشد و در سال 2014، 40 درصد اين مسير را مي‌پيمايد.

يکي ديگر از تولدهاي بزرگ سال 2014، تولد فرزند سوم راجر فدرر، تنيس‌باز افسانه‌اي سوئيسي خواهد بود. او که با بردن 17 گرنداسلم پرافتخارترين تنيس‌باز تاريخ است 2 دختر زيباي دوقلو مايلا و شارلين دارد که به پدرشان کمک کردند قهرمان ويمبلدون 2009 شود. او که به دليل بالا رفتن سنش در رقابت با رافائل نادال، نوواک جوکوويچ و اندي ماري نتوانسته افتخارات گذشته‌اش را تکرار کند اميدوار است تولد سومين بچه‌اش سال 2014 را حسابي برايش تغيير دهد. سالي که خيلي‌ها انتظار دارند با بازنشستگي افسانه ابدي تنيس به پايان برسد.

سايمون کاول، تهيه‌کننده شوهاي تلويزيوني امريکن آيدل، اکس‌فاکتور و ساير برنامه‌هاي مشابه هم در سال 2014 پدر مي‌شود. گوئن استفاني، خواننده، اميلي بلانت، بازيگر سينما و مگان فاکس، بازيگر تلويزيون هم در سال 2014 جشن تولد فرزندانشان را جشن خواهند گرفت.

 

اخبار فرهنگی - زندگی مثبت،برترینها

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------