آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

دفاع رامسین کبریتی از نقشش در سریال ستايش + تصاوير



اخبار فرهنگی - دفاع رامسین کبریتی از نقشش در سریال ستايش + تصاوير

رامسین کبریتی با اشاره به تغییر و تحول نقش صابر در سری دوم سریال «ستایش» گفت: اگر صابر در سری اول کمی خنثی‌تر از «ستایش 2» عمل می‌کرد و نقش پررنگی نداشت، هدفمند بوده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,رامسین کبریتی در ستایش,تصاویر رامسین کبریتی


رامسین کبریتی - بازیگر نقش صابر در سریال «ستایش 2»  درباره ویژگی‌های نقش خود گفت: صابر کاراکتری است که در دراز مدت هویت پیدا می‌کند و به بیننده معرفی می‌شود. درست در جایی که بیننده انتظار چنین رفتاری را از او ندارد.

وی ادامه داد: صابر این بار عاشق می‌شود و به خاطر عشق خود حتی کاری می‌کند که ممکن است نابودی‌اش را به دنبال داشته باشد. ریسک می‌کند و نتیجه آن را هم به جان می‌خرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,رامسین کبریتی در ستایش,تصاویر رامسین کبریتی


این بازیگر درباره سرنوشت شخصیت‌ سریال‌هایی که چند باره ساخته می‌شوند، گفت: وقتی یک مجموعه در 26 قسمت تولید و بسته شود، طبیعتا تکلیف سرنوشت کاراکترهای آن هم مشخص می‌شود اما وقتی قرار است مجموعه‌ای به سری دوم هم کشیده شود، برای جذب بیننده باید داستان‌های فرعی و شخصیت‌های جدید به آن اضافه کرد. در «ستایش 2» هم همین اتفاق افتاد. بیننده نیاز دارد ببیند سرانجام کاراکترهایی که در سری اول آمدند به کجا انجامید؟ یا این که شخصیت‌های جدید چطور وارد قصه شدند و به کدام سمت و سو کشیده می‌شوند.

وی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با اشاره به تغییر و تحول نقش صابر در سری دوم این سریال، اضافه کرد: اگر صابر در سری اول کمی خنثی‌تر از «ستایش 2 » عمل می‌کرد و نقش پررنگی نداشت، هدفمند بوده است و آقای مطلبی نویسنده سریال از این ویژگی هدفی را دنبال می‌کرد. صابر کاراکتری است که در درازمدت هویت پیدا می‌کند و به بیننده معرفی می‌شود.

کبریتی در پایان درخصوص این شخصیت توضیح داد: شخصیت صابر به واسطه فریب خوردن این‌گونه نمی‌شود. بلکه او در اوج جوانی ناچار بوده همیشه گوش به فرمان پدرش باشد. در رابطه با همسرش هم همیشه تابع بوده و به دلیل نداشتن مادر و سلطه پدرش سرخوردگی دارد اما این بار عاشق می‌شود و به خاطر عشق خود حتی کاری می‌کند که ممکن است نابودی‌اش را به دنبال داشته باشد. ریسک می‌کند و نتیجه آن را هم به جان می‌خرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,رامسین کبریتی در ستایش,تصاویر رامسین کبریتی


مجموعه تلویزیونی «ستایش 2 » به تهیه‌کنندگی آرمان زرین کوب و کارگردانی سعید سلطانی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که در ادامه سری اول آن داستان زیر را در بر می گیرد:

22 سال از فرار ستایش و فرزندانش می گذرد. اینک هر سه با هویتی دروغین و با نام فامیل رودباری زندگی می کنند. ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه ازچنگ حشمت فردوس گریخته اند. او حالا صاحب رستورانی در رامسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی کند که سرنوشت، یکبار دیگر او و حشمت فردوس را رودر روی هم قرار دهد .

داریوش ارجمند، رامسین کبریتی، نرگس محمدی، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، امید علی مردانی، حدیث میرامینی و … گروه بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

اخبار فرهنگی - ايسنا



از بازیگران بیشتر بدانید

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------