حبس و پاپوش اختلاس علیه لاله اسکندری + عکس



اخبار بازیگران ,اختلاس , تله فیلم خراش

 فیلم تلویزیونی «خراش» داستان زنی به نام روشنک با بازی لاله اسکندری است که به اتهام اختلاس به حبس محکوم شده است.

تله فیلم «خراش» که از محصولات گروه فیلم و نمایش شبکه چهار سیماست، چهارشنبه 22 خرداد ماه ساعت 23.30روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

اخبار بازیگران ,اختلاس , تله فیلم خراش

این فیلم که بر اساس فیلمنامه ای از حجت قاسم زاده اصل جلوی دوربین رفته، نخستین بار در نوروز 91 از شبکه چهار پخش شد، که در آن سال توانست عنوان پر مخاطب ترین فیلم نوروزی این شبکه را به خود اختصاص دهد.

اخبار بازیگران ,اختلاس , تله فیلم خراش

«خراش» بر خلاف بسیاری از تله فیلم هایی که طی این یکی دو ساله ساخته و پخش شده اند، تاکنون از هیچ شبکه ای باز پخش نداشته و این نخستین باز پخش این فیلم محسوب می شود. لاله اسکندری، بی تا فرهی، کوروش سلیمانی، بهناز جعفری، شیرین یزدان بخش، چنگیز جلیلوند، پیام دهکردی، علی اوسیوند و فریبا کامران بازیگران اصلی این فیلم هستند.

«خراش» به کارگردانی محمد حمزه ای قصه زنی است به نام «روشنک» که به اتهام اختلاس به زندان می افتد، بعد از گذشت یک سال و نیم، او از این اتهام تبرئه می شود، او بعد از آزادی درصدد این بر می‌آید که از اتفاقاتی که منجر به دستگیری اش شد، پرده بردارد.

اخبار بازیگران ,اختلاس , تله فیلم خراش

این فیلم را وحید سعیدی و مهدی معزی تهیه کرده‌اند، این دو به زودی تولید تله فیلمی با عنوان «فراری» را برای شبکه یک سیما آغاز می کنند. این تله فیلم در ژانر پلیسی و با فیلمنامه ای از امیر عربی در گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک تهیه و تولید می‌شود.

منبع:inn.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------