بازیگرانی که خود نخواستند افسانه ای شوند!



اخبار فرهنگی - بازیگرانی که خود نخواستند افسانه ای شوند!

با خواندن این مطلب متعجب خواهید شد! تازه خواهید فهمید که کاراکترهای بعضی از فیلم های مشهور تاریخ سینما که مورد علاقه خیلی هاست و با آنها خاطرات زیادی داریم اول به چه بازیگران بزرگی پیشنهاد شده بود که آنها رد کردند و بعدها شاید پشیمان شدند.

  با خواندن این مطلب متعجب خواهید شد! تازه خواهید فهمید که کاراکترهای بعضی از فیلم های مشهور تاریخ سینما که مورد علاقه خیلی هاست و با آنها خاطرات زیادی داریم اول به چه بازیگران بزرگی پیشنهاد شده بود که آنها رد کردند و بعدها شاید پشیمان شدند.

ویل اسمیت – نقش "نئو" در فیلم های "ماتریکس"

اخبار ,اخبار فرهنگی ,ویل اسمیت


ویل اسمیت در فیلم های پرفروش و بزرگی از تاریخ سینما بازی کرده است، از "روز استقلال" گرفته تا سری فیلم های "مردان سیاه پوش"، ولی او فرصت بازی در سری فیلم های افسانه ای "ماتریکس" را از دست داد و پیشنهاد بازی در نقش "نئو" را نپذیرفت.

در اصل نقش "نئو" به او پیشنهاد شده بود، ولی او این پیشنهاد را رد کرد تا در فیلم "غرب وحشی وحشی" در کنار کوین کلاین بازی کند. البته گویا موفقیت عظیم سری فیلم های "ماتریکس" زیاد هم ویل را پشیمان نکرده و خودش در این باره گفته بود: «می دونی، درک مفهوم ماتریکس سخته. من بازی کیانو رو تماشا کردم و باید بگم اگه من جای اون بود گند می زدم.»

مت دیمون – فیلم های "آواتار" و "شوالیه تاریکی"

اخبار ,اخبار فرهنگی ,مت دیمون


مت دیمون که بخاطر نوشتن فیلمنامه و بازی در فیلم Good Will Hunting از همان شروع حرفه بازیگری اش برنده جایزه اسکار شده بود، با موفقیت های سینمایی بیگانه نیست، به خصوص در فیلم های "اوشن"، سه گانه "بورن" و "نجات سرباز رایان".

ولی دیمون هم در زمان خودش پیشنهاد بازی در چند مورد از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما را رد کرده است. او پیشنهاد بازی در فیلم جیمز کامرون، یعنی آواتار، که پرسود ترین فیلم تاریخ است را بخاطر تداخل زمانی با فیلمبرداری The Bourne Ultimatum رد کرد. او همچنین نقش هاروی دنت در فیلم "شوالیه تاریکی" را بخاطر تداخل زمانی فیلمبرداری فیلم کلینت ایستوود با عنوان Invictus از دست داد.

جک نیکولسون – نقش "مایکل کورلئونه" در فیلم "پدرخوانده"

اخبار ,اخبار فرهنگی ,ولی دیمون


این بازیگر افسانه ای فرصت داشت تا یکی از بزرگترین شخصیت های تاریخ سینما را بازی کند. در واقع قبل از ال پاچینو، نقش مایکل کورلئونه اول به جک نیکولسون پیشنهاد شده بود. نیکولسون این نقش را رد کرد و دلیل این کار خود را بعدها اینطور تشریح کرد: «می دونستم که پدرخوانده فیلم بزرگی میشه، ولی اون موقع فکر می کردم هندیا باید نقش های هندیا رو بازی کنن و ایتالیاییا نقش های ایتالیایی رو بازی کنن.»

دنزل واشینگتن – نقش "دیوید میلز" در فیلم " Se7en"

اخبار ,اخبار فرهنگی , نیکولسون


فیلم "هفت" فیلمی بود که باعث شد دیوید فینچر و برد پیت تبدیل به کارگردان درجه یک و بازیگر درجه یک شوند. بعد از این فیلم، فینچر و پیت با هم در فیلم های "Fight Club" و "The Curious Case of Benjamin Button" کار کردند. ولی اگر برد پیت این نقش را بازی نمی کرد این دو این قدر با هم جور نمی شدند. زیرا فینچر این نقش را قبل از برد پیت به دنزل واشینگتن پیشنهاد کرده بود، ولی دنزل این نقش را رد کرده بود، زیرا حس می کرد موضوع فیلم خیلی تاریک است.

امیلی بلانت – نقش "بیوه سیاه" در فیلم "مرد آهنی 2"

اخبار ,اخبار فرهنگی , امیلی بلانت


این هنرپیشه موفق انگلیسی که در فیلم های "The Devil Wears Prada"، " The Adjustment Bureau" و "Looper" خوش درخشید و معروف شد، فرصت بازی در یک فیلم مهم و پرفروش تاریخ سینما را از دست داد. نقش "بیوه سیاه" در فیلم سینمایی "مرد آهنی 2" در اصل به امیلی بلانت پیشنهاد شده بود ولی او این نقش را نپذیرفت. زیرا این فیلم با فیلمبرداری فیلم "سفرهای گالیور" که قرار بود فیلم پرفروشی در گیشه باشد، تداخل زمانی داشت.

شان کانری – فیلم های "ارباب حلقه ها" و "ماتریکس"

اخبار ,اخبار فرهنگی , شان کانری


شان کانری، بازیگر افسانه ای سینما می توانست دو دنباله سینمایی پرفروش و موفق دیگر نیز علاوه بر چند دهه موفقیت در کارنامه اش داشته باشد. نقش "گاندالف" در سه گانه "ارباب حلقه ها" و نقش "مورفیوس" در سه گانه "ماتریکس" اول به شان کانری پیشنهاد شده بود. سال ها بعد از رد این نقش ها، کانری اعتراف کرد که از این تصمیم خود پشیمان است.

سیلوستر استالونه – فیلم "ترمیناتور"

اخبار ,اخبار فرهنگی , سیلوستر


شایعات زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه جیمز کامرون قبل از پیشنهاد بازی در فیلم ترمیناتور به آرنولد شوارتزنگر، از بازیگران مختلفی برای این فیلم تست گرفت. او نقش اصلی را برای سیلوستر استالونه در نظر گرفته بود و حتی به او پیشنهاد بازی داده بود. ولی سیل این نقش را رد کرد و آرنولد تبدیل به ستاره این فیلم پرفروش تاریخ سینما شد.

آرنولد شوارتزنگر – نقش "جان مک کلین" در فیلم "جان سخت"

اخبار ,اخبار فرهنگی , آرنولد شوارتزنگر


آرنولد هم به نوبه خود تابحال نقش های مهمی را رد کرده است. او نقش جان مک کلین در فیلم "جان سخت" (Die Hard) را رد کرد چون تهیه کننده یعنی جوئل سیلور فیلمنامه کامل نشده ای به او داده بود. با آنکه تصور بازیگرانی غیر از بروس ویلیس در این نقش عجیب به نظر می رسد، ولی بازیگرانی مانند سیلوستر استالونه، مل گیبسون، هریسون فورد، برت رینولدز و ریچارد گیر قبل از آنکه ویلیس این نقش را بپذیرد، آن را رد کرده بودند.

اخبار فرهنگی - برترین ها

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------