آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

5 همكاري موفق كارگردان و بازيگر در هاليوود +تصاوير



اخبار فرهنگی - 5 همكاري موفق كارگردان و بازيگر در هاليوود +تصاوير

از همكاري «آلفرد هيچكاك» با «كيم نواك» گرفته تا «جان وين» و «هنري فورد» در سينماي مدرن نيز همكاري سينمايي برخي كارگردانان و بازيگران آثاري موفق را منجر مي شوند كه در گزارش زير به 5 مورد آنها اشاره مي كنيم.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , سینمای هاليوود

 

ارتباط نزديك كارگردان و بازيگر نقش اصلي تقسيم ايده ها و درك كامل ماجراي فيلم يكي از عوامل مشاركتي و تأثيرگذار براي ساخت يك فيلم خوب است. در سينماي همه كشورها نمونه هاي متعددي از روابط موفقيت آميز همكاري سينمايي كارگردان و بازيگر به چشم مي خورد. از همكاري «آلفرد هيچكاك» با «كيم نواك» گرفته تا «جان وين» و «هنري فورد» در سينماي مدرن نيز همكاري سينمايي برخي كارگردانان و بازيگران آثاري موفق را منجر مي شوند كه در گزارش زير به 5 مورد آنها اشاره مي كنيم.

 

«تيم برتون» و «هلنا بوهام كارتر»

شايد«جاني دپ» انتخاب اول «تيم برتون» باشد، اما «هلنا بوهام كارتر» بازيگر انگليسي همه فيلمهاي «برتون» است. مجموع همكاري سينمايي آنها و فروش فيلمهاي آنها درآمدي بالغ بر 2 ميليارد و 500 ميليون دلار داشته است. «بوهام كارتر» بازيگر اصلي فيلمهاي «برتون» نبوده ولي در همه فيلمهاي معروف برتون از قبيل «ماهي بزرگ»، «چارلي و كارخانه مشكلات سازي» و «آليس در سرزمين عجايب» بازي كرده است. او به زودي در فيلم «چشم درشت» به برتون خواهد پيوست.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , سینمای هاليوود

 

«جاني دپ» و «تيم برتون»

«جاني دپ» بازيگر محبوب «برتون»‌است و در 8 فيلم بزرگ «برتون» از قبيل «آليس در سرزمين عجايب»، (Sleepy Hollow) و «سايه هاي تاريك» بازي كرده است. «دپ» پس از بازي در فيلم «ادوارد دست قيچي» براي «برتون» شناخته شد و اين تيم سينمايي از مجموع همكاريهاي سينمايي خود به درآمد 2 ميليارد و 310 ميليون دلاري دست يافته اند.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , سینمای هاليوود

 

«تام هنكس» و «رابين هود»

«تام هنكس» و «ران هاوارد» در 4 فيلم موفق همكاري كرده اند كه اولين آن فيلم (Splash) در سال 1984 بود. اين فيلم آغازي بود براي ساخت فيلمهاي پرفروش «آپولو 13»، «؟ داوينچي» و «فرشته ها و شياطين» كه در مجموع درآمدي بالغ بر يك ميليارد و 670 ميليون دلار به دنبال داشت.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , سینمای هاليوود

 

«لئوناردو دي كاپريو» و «مارتين اسكورسيزي»

«لئوناردو دي كاپريو» در 5 فيلم «اسكورسيزي» بازي كرده است كه مجموع همكاري سينمايي آنها يك ميليارد و 360 ميليون دلار درآمدزايي داشت. «هوانورد»، «دارو دسته نيويوركي»، «گرگ وال استريت»، «جزيره شاتر» و «جدا مانده» 5 همكاري بزرگ سينمايي «دي كاپريو» و «اسكورسيزي» است كه همگي نامزدي اسكار بهترين بازيگر مرد را براي «دي كاپريو» به همراه آورده است.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , سینمای هاليوود

 

«راسل كرو» و «ريدلي اسكات»

«ريدلي اسكات» در 4 فيلم سينمايي بزرگ خود از «راسل كرو» دعوت كرد كه بزرگترين آن فيلم «گلادياتور» محصول 2000 است. «كرو» در فيلمهاي «گانگستر آمريكايي»، «تنه دروغ» و «رابين هود» به كارگرداني «اسكات» بازي كرده است و مجموع همكاري آنها بيش از يك ميليارد و 58 ميليون دلار ارزش دارد.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , سینمای هاليوود


اخبار فرهنگی - سينما خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------