دو پیشنهاد سینمایی برای پرویز پرستویی / آیا این بازیگر با سینما آشتی می‌کند؟



پرویز پرستویی,فیلم جدید پرویز پرستویی

سینما - پرویز پرستویی بازیگری است که این روزها بیش از هر کار هنری، سراغ خدمت رسانی به زلزله‌زدگان آذربایجان است اما پیشنهادات کاری او همچنان زیاد است.

آخرین فیلمی که از پرویز پرستویی روی پرده سینما رفت، «سیزده 59» سامان سالور بود که در جشنواره بیست و نهم فیلم فجر حضور داشت و سال 90 هم اکران شد. اگرچه این فیلم در گیشه سینما موفقیت چندانی به دست نیاورد اما این دلیل نمی‌شود که پرستویی عرصه بازیگری را رها کند.

در جشنواره سی‌ام فیلم فجر نیز دو فیلم «خرس» به کارگردانی خسرو معصومی و «من و زیبا» به کارگردانی فریدون حسن‌پور با بازی پرستویی نمایش داده شد که هیچ کدام از این دو هنوز به اکران عمومی راه پیدا نکرده‌اند.

چندی پیش یکی از رسانه‌ها خبری از پرستویی مبنی بر کناره‌گیری از عرصه بازیگری منتشر کرده بود. در این خبر عنوان شده بود پرویز پرستویی بازیگر سینما این روزها به کار کشاورزی مشغول است و در روستای پدری خود زندگی می‌کند.

همچنین شاهد مثال کناره‌گیری این بازیگر از عرصه سینما و تلویزیون نیز پیشنهادات اخیر کارگردان‌های مطرح از جمله ابراهیم حاتمی‌کیا برای بازی در فیلم «چ» و نپذیرفتن پرستویی عنوان شده بود.

اما این بازیگر در مدت کوتاهی از درج این خبر، در گفت‌وگو با ایسنا کناره‌گیری از بازیگری را رد کرد و گفت: «من روی بازیگری تعصب دارم و تا زمانی که نفس داشته باشم نه به خاطر درآمد بلکه به عشق مخاطب کار خواهم کرد و هیچ وقت نمی‌توانم بازیگری را کنار بگذارم و اگر احساس کنم مقابل تماشاگر خجالت نکشم قطعا اولین کاری که پیشنهاد شود قبول خواهم کرد.»

وی دلیل حضور نیافتن در تازه‌ترین فیلم حاتمی‌کیا را نیز مساعد نبودن شرایط دانست و این شرایط نامساعد را به کل سینما تعمیم داد.

اما این روزها خبرهایی از تمایل بعضی کارگردان‌ها برای همکاری با پرستویی شنیده می‌شود. جمال شورجه کارگردان فیلم «سوادیکا» از مذاکره با پرویز پرستویی و چند بازیگر دیگر خبر داد و البته گفته که هنوز با این بازیگران به نتیجه قطعی نرسیده است.

از طرفی دیگر منوچهر محمدی تهیه‌کننده «مهمان داریم» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرده یکی از کاندیداهای اصلی این فیلم برای شخصیت اول، پرویز پرستویی است. محمدی حضور پرستویی را قطعی نداسته است.

اگر این بازیگر سینما و تلویزیون در «مهمان داریم» حضور پیدا کند، سومین تجربه همکاری مشترک پرستویی و منوچهر محمدی بعد از «مارمولک» کمال تبریزی و «خاک سرخ» ابراهیم حاتمی‌کیا رقم می‌خورد.

باید دید آیا پرویز پرستویی به پیشنهادات اخیر سینمایی‌اش پاسخ مثبت می‌دهد یا هنوز شرایط حضور در سینمای ایران برای او نامساعد است.... / خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------