چرا جنیفر لوپز پیر نمی شود؟ راز جوانی خواننده ۵۳ ساله از زبان کارشناسان



جنیفر لوپز  ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

جنیفر لوپز حالا در ۵۳ سالگی از هر زمان دیگری جوان تر به نظر می رسد. این موضوع همیشه ما را به تعجب می اندازد و ذهن مان را درباره ی راز جوانی او مشغول می کند. دکتر دری، متخصص زیبایی به تازگی با ویدئویی در یوتیوب با عنوان «چرا جنیفر لوپز پیر نمی شود؟» تلاش کرده به این سؤال بپردازد. شاید پاسخ چیزی نباشد که انتظارش را دارید. 

 

جنیفر لوپز از بوتاکس استفاده نمی کند 

جنیفر لوپز  ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

  

جنیفر لوپز در سال ۲۰۲۰ اعلام کرد از عمل های زیبایی استفاده نمی کند. او در اینباره گفت: «تا حالا بوتاکس تزریق نکرده ام. رویکرد من به مقوله ی مراقبت از پوست بیشتر طبیعی است.»

 

دکتر دری نیز این موضوع را تأیید می کند که عمل های زیبایی تنها راه برخورداری از یک پوست بی عیب و نقص یا شیوه ای برای معکوس کردن آثار پیری نیستند.

 

به گفته ی او عوامل زیاد دیگری هم در پیری پوست دخیل هستند.

 

او همچنین می گوید: «به نظرم آدم ها این ذهنیت را پیدا کرده اند که تنها دلیل زیبایی آدم های مشهور، تزریق بوتاکس و انجام عمل های زیبایی است. اما دلیل این موضوع فراتر از این ها است.»

 

۱- دوری از پرتوهای فرابنفش خورشید نقشی کلیدی دارد 

جنیفر لوپز  ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

به گفته ی دکتر دری، عوامل زیادی که ما در طول زندگی خود با آن ها سر و کار پیدا می کنیم، می توانند باعث ظاهر شدن چین و چروک بر روی پوست ما شوند. یکی از این عوامل، قرار گرفتن در معرض پرتورهای فرابنفش خورشید است. و جنیفر لوپز هم از جوانی به این موضوع توجه داشته است.

 

دکتر دری می گوید: «مهم ترین عامل، پرتوهای فرابنفش خورشید هستند و به گفته ی لوپز او از ۲۲ سالی به طور مرتب از ضد آفتاب استفاده می کند.»

 

۲- داشتن یک رژیم غذایی سالم ضروری است 

جنیفر لوپز  ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

عامل دیگری که این متخصص بر نقش مهم آن در ظاهر پوست تأکید دارد، رژیم غذایی است.

 

دکتر دری می گوید او نمی داند جنیفر لوپز دقیقاً چه رژیم غذایی دارد و لزومی هم به تبعیت از رژیم غذایی او نیست، حتی اگر از چگونگی رژیم غذایی او باخبر باشیم.

 

او در اینباره می گوید: «نیازهای تغذیه ای هر شخص منحصر به او است و استفاده از رژیم غذایی یک سلبریتی لزوماً کمک کننده نیست چون او نیازهای تغذیه ای دیگری دارد.»

 

جنیفر لوپز  ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

این متخصص در ادامه می گوید چیزهایی هستند که برای سلامت پوست ما مفیدند، از جمله: چربی های سالم، پروتئین به میزان کافی، ویتامین ها و مواد معدنی و ویتامین C برای ساخت کلاژن پوست.

 

جنیفر لوپز  ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

او در ادامه می گوید: «اگر رژیم غذایی متعادلی داشته باشید، از ملزومات تغذیه ای برخوردار خواهید شد. اما اگر بیشتر از مواد غذایی فرآوری شده و حاوی قند استفاده کنید، پوست سالمی نخواهید داشت.»

 

او تأکید می کند که بوتاکس یا فیلر به هیچ میزانی نمی تواند تغییری در این موضوع ایجاد کند.

 

۳- ورزش به پوست ما درخشندگی می دهد 

جنیفر لوپز  ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

سومین عاملی که دکتر دری بر نقش بسیار مهم آن در سلامت پوست تأکید دارد، ورزش است. او می گوید داشتن فعالیت بدنی به پوست طراوت و سلامتی می بخشد، چون گردش خون را بهبود و التهاب درون بدن را کاهش می دهد. جنیفر لوپز هم که به علاقه اش به ورزش و رقص مشهور است.

 

۴- ژنتیک خارج از کنترل ما است اما آن هم نقشی کلیدی دارد 

جنیفر لوپز  ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

دکتری دری می گوید یک عامل دیگر که نقش زیادی در ظاهر پوست ما ایفا می کند و البته کنترلی هم روی آن نداریم، ژنتیک است. به گفته ی او، این موضوع شامل ضخامت پوست، مشکلات پوستی مرتبط با خشکی پوست مانند اگزما و رنگ پریده بودن یا نبودن پوست می شود.

 

جنیفر لوپز  ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

این کارشناس می گوید ژنتیک ما در سرعت پیر شدن پوست و به طور کلی بدن مان نقش دارد. عوامل محیطی زیادی هم هستند که در پیری پوست دخیل هستند.

 

به گفته ی او، در پوست ما آنزیم های مختلفی وجود دارد که به مقابله با رادیکال های آزاد کمک می کنند. برخی افراد به دلیل نوع ژنتیک شان از آنزیم های بهتری برخوردارند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------