آخرین اخبار فرهنگی - هنری

محمد صادقی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

«محمد صادقی» بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

انتشار خبر عجیب تایید حکم اعدام توماج صالحی «هنرمند معترض» در رسانه‌ها و محافل سیاسی جهان. بازتاب گسترده یافته است. به گزارش…

بازیگری که ۳۰سال معلم مناطق محروم بود



 سیروس همتی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
سیروس همتی می‌گوید دغدغه‌ام کودکان کار است و ۳۰ سال معلم مناطق محروم بودم.

سیروس همتی بازیگر فیلم مارمولک می گوید: در دبیرستان دوره اول به مدت ۳۰ سال دبیر ریاضی بودم و دغدغه چند دهه من  کودکان کار بود.

 

به گزارش ایرنا او ادامه می دهد :در آن دوران دانش‌آموزانی بر سر کلاس‌های درس من حاضر می‌شدند که بعد از تعطیل شدن از مدرسه تا ۱۰ شب کار می‌کردند که هر آن احتمال خطر اتفاق‌های ناگوار برای آنها می‌رفت. 

 

همتی در این باره که اگر قرار باشد روزی پیشنهاد بازی در نقش معلم یک منطقه محروم به شما داده شود آن را خواهی پذیرفت؟ گفت: نزدیک ۳۰ سال در نقشی بودن؛ اگر قرار باشد این تجربه و دسترنجی را که به دست آورده‌ام در اختیار فیلم و یا نمایشنامه‌ای به عنوان بازیگر قرار دهم، دریغ نمی‌کنم.

 

همتی گفت: در ژاپن معلمی که در آستانه بازنشستگی قرار دارد باید خاطرات خود با دانش‌آموزان اعم از معنوی و علمی را بنویسد که در صورت آوردن امتیاز بالا از سوی آموزش و پرورش این خاطرات تبدیل به کتاب می‌شود. از خدایم است که روزی چنین نقشی بازی کنم. یعنی نقش ۳۰ ساله زندگی ام را بازی کنم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------