آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

واکنش‌ها به عکس جنجالی رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, رامبد جوان و نگار جواهریان
خبر رفتن "رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان" به کانادا برای تولد فرزندانشان امروز با یک تصویر جنجالی از این زوج داغ‌تر از گذشته شد.

 در چند روز اخیر، پربازدیدترین و پرواکنش‌ترین خبر حوزه فرهنگ و هنر به ویژه در رسانه‌های اجتماعی مربوط بوده به سفر "رامبد جوان و نگار جواهریان" به کانادا که خودشان دلیل این سفر را اکران فیلم قانون مورفی در آمریکا و کانادا عنوان کرده‌اند، اما در رسانه‌ها و زمزمه‌های درگوشی گفته شده که این دو ستاره پردرآمد سینما و تلویزیون برای تولد فرزندشان به کانادا رفته‌اند- که دخترشان که تیرماه متولد خواهد شد، و شهروند کانادا به‌ شمار خواهد آمد.

 

پس از انتشار گسترده این خبر در شبکه‌های اجتماعی، خبر "تولد فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا" به تلویزیون نیز کشیده شد. بخش خبری بیست و سی به انتقاد تند از رامبد جوان پرداخت. در این میان عده‌ای در مخالفت این اقدام مجری ایران دوست و خندان خندوانه قلم زدند و برخی نیز به حمایت از رامبد جوان پرداختند.

 

امیر مهدی ژوله در متنی که در اینستاگرام منتشر کرد نوشت: "میدونید چرا یکی میگه مردم ایران ما شما رو خیلی دوست داریم شما خیلی خوبید؟ چون رسالت برنامه‌اش این تعریف‌شده که به مردم غمگین و گرفتار و افسرده و «گریه بلد» سرزمینش، شادی و عزت‌نفس و مجالی برای خنده بده.

 

میدونید چرا یکی میره بچه‌اش رو خارج از ایران به دنیا بیاره؟ چون رسالت پدریش این تعریف‌شده که به بچه‌اش شادی و عزت‌نفس و مجالی برای خنده بده و نذاره اون غمگین و گرفتار و افسرده و «گریه بلد» بار بیاد.

 

اگر از جایی که به دنیا اومدیم ناراحتیم، یقه پدرمون رو بگیریم. اگر از جایی که بچه مردم به دنیا میاد ناراحتیم، یقه روان پزشک مون رو بگیریم."

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, رامبد جوان و نگار جواهریان

ماجرای عکس جنجالی رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا

 

امروز اما در کانال‌های تلگرامی تصویری از رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان بدون حجاب، منتشر شد. پس از یک افت نسبی خبر، گویا این فاز جدید، داغ تر و جنجالی تر از گذشته رامبد و همسرش را درگیر حاشیه خواهد کرد.

 

تصویر رامبد جوان و نگار جواهریان پس از انتشار در کانال تلگرامی ضد انقلاب آمد نیوز در صفحه رسمی سایت تابناک در اینستاگرام نیز بازتاب داشت.

 

در همین حال امیرحسین ثابتی فعال رسانه‌ای اصولگرا در واکنش به انتشار تصویر نگار جواهریان و رامبد جوان در کانادا در اعتراض به رویه‌ی تلویزیون ایران نوشته است: "فاجعه اول این است که رامبد جوان ۲۴ ساعته روی آنتن صداوسیمای ایران است، ولی برای به دنیا آمدن فرزندنش به کانادا می‌رود، فاجعه دوم این است که بعد از انتشار عکس بی حجاب همسرش در کانادا صداوسیما همچنان به او آنتن دهد! این یعنی خود جمهوری اسلامی پیشقدم مسخره کردن ملت در بحث حجاب است."

 

همچنین رضا ساکی روزنامه‌نگار و طنز نویس ایسنا نیز نوشته است: "هنرمندان فرزندان‌شان را در خارج به دنیا می‌آورند و سیاست‌مداران سال‌هاست فرزندانشان را به خارج فرستاده‌اند. این وسط ما ملت مانده‌ایم که در بازی دوستانه با کره هم چنان خوشحال می‌شویم از گل زدن ایران که انگار جام‌جهانی را برده‌ایم. ملتی که شب‌ها خواب ایران می‌بیند."

 

به نظر می‌رسد، آتش روبه خاموشی خبر تولد دختر رامبد جوان، مجری خندوانه در کانادا، با این عکس دوباره شلعه ور شده است و باید منتظر واکنش‌ها و جنجال‌های جدید ماند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------