مهدی هاشمی: من و خانم آدينه سال‌هاست جدا از هم زندگی مي‌كنيم/ يك همسر دارم و او مهنوش صادقی است



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,مهدی هاشمی
مهدی هاشمی بازیگر مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر پس از حواشی که به تازگی برایش در فضای مجازی وجود آمد، با ارسال یادداشتی به یکی از سایت‎های خبری درباره برخی از موضوعات توضیحاتی را ارائه کرد. 

به گزارش خبر فوری، مهدی هاشمی بازیگر مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر پس از حواشی که به تازگی برایش در فضای مجازی وجود آمد، با ارسال یادداشتی به یکی از سایت‎های خبری درباره برخی از موضوعات توضیحاتی را ارائه کرد که در ادامه می‌خوانید:

 

سلام مجدد به دوستان فضاي مجازي

من يك همسر دارم و او مهنوش صادقي است. اين روزها متهم به دو همسری شدم و گويا بواسطه اعلام ازدواجم، خانم آدينه و دخترم نورا را شوكه كردم، در حالي كه اينگونه نيست.

 

ما يعني من و خانم آدينه سال‌هاست كه با توافق جدا از هم زندگی مي‌كنيم، زيرا بدليل عدم تفاهم فكری كه با هم داشتيم نمي‎شد زير يك سقف ماند، و همچنين هيچ رابطه عاطفي هم بين ما نبود كه بشود اسمش را ارتباط زناشويي گذاشت، اما به دلايل شخصی و همچنين محدوديت‌هايی كه شغلمان برايمان ايجاد مي‌كند ترجيح داديم به اين جدايي رسميت نبخشيم.

 

از آنجايی كه خانم آدينه به ويترين و ظواهر علاقه دارند با منتشر كردن عكس‌هايي دو نفره كه مربوط به گذشته بود و همچنين درست كردن صفحه‌اي به نام من در فضای مجازی و منتشر كردن اخباری از طرف من خواستند از زندگي ما اسطوره‌ای بسازند و زندگي عاشقانه‌ای را نمايش دهند.

 

من در اين سال‌ها تنها بخاطر فرزندم و حفظ حرمت‌ها و احترام ايشان سكوت كردم و زندگي شخصی خودم را ادامه دادم، اما حالا دخترم سی و هشت ساله است، شخصی است مستقل كه خود دارای همسر و فرزند است و من پس از آن جدايي محرمانه بدون آنكه زندگي آن ديگري را خراب كنم بعد از مدتي با خانم مهنوش صادقي (نويسنده و بازيگر) كه همفكر، هم سليقه و همكار بوديم ازدواج كردم تا به آن جدايي رسميت ببخشم،

 

آيا اين معني‌اش دو همسري است؟!

 

در تمامي اين سال‌ها با سمپاشی و بايكوت كردن مهنوش مانع ادامه كار حرفه‌ای او شدند و او را خانه‌نشين كردند كه او به احترام حرفه و گذشته من سكوت كرد ولي حالا بعد از سكوتی طولانی بدليل اينكه اين فشارها و سمپاشی‎ها همچنان ادامه داشت و شدت گرفت در لحظه‌ای عصيان كرد و اين ازدواج را علنی كرد كه البته من به او حق می‎دهم، و اين جنجال به پا شد.

 

اين ازدواج با صداقت و اصالت بود و هست با حفظ حرمت طرف ديگر حقايق پنهان ديگری هم هست كه من با حفظ احترام به همه به همين مقدار كه با اشاره گفتم بسنده مي‌كنم.

 

در ضمن من در هيچ يك از فضاهاي مجازی صفحه‌ای ندارم.

 

 سینما تایم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------