ستاره هالیوودی از ضیافت شام رئیس جمهور آمریکا می‌گوید/ تصور ترامپ از اتفاقات پس از مرگش!



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,وودی هارلسون
وودی هارلسون بازیگر و نامزد دریافت سه دوره جوایز اسکار، از مهمانی دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۲ گفت. 

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ان ام ئی، وودی هارلسون بازیگر سریال محبوب «کارآگاه حقیقی» و نامزد سه دوره جوایز اسکار اعلام کرد که یک بار در ضیافت مهمانی ترامپ شرکت کرده و به خاطر صحبت‌های بی‌اندازه ترامپ قصد داشته، بیرون برود و چیزی را بسوزاند.

 

بازیگر فیلم «مردان سفید پوست نمی‌توانند بپرند» در مصاحبه‌ای با مجله اسکوایر توضیح داد که یک شب در مراسم شامی به میزبانی دونالد ترامپ به عنوان مهمان جسی ونتورا فرماندار سابق ایالت مینه سوتا، شرکت کرده است.

 

او در مورد این مهمانی گفت: این ضیافت در برج ترامپ برگزار شد و بگذارید به شما بگویم که این مراسم، یک شام منزجرکننده بود که در حدود دو ساعت و نیم طول کشید. هدف ترامپ از مراسم این بود با جسی ونتورا  مشاوره ای داشته باشد. ترامپ در آن زمان برای نماینده شدن حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۰۴ آمریکا تلاش می‌کرد. 

 

او در ادامه گفت: در یک مراسم عادلانه که چهار نفر در آن حضور دارند، طبیعی است که هر شخص ۲۵ درصد از صحبت‌های این جمع را انجام دهد؛ اما باید بگویم که ملانیا همسر ترامپ، تنها ۰.۱ درصد و شاید من هم در حدود یک درصد در صحبت‌های این مراسم نقش داشتم. به نظرم سهم فرماندار هم سه درصد بود و بقیه صحبت‌ها به ترامپ اختصاص داشت.

 

وودی گفت: گاهی اوقات دوست داشتم این مهمانی را ترک کنم و قبل از بازگشت، چیزی را بسوزانم. من از هالیوود آمده ام پس شاهد خودشیفتگی‌های بسیاری بوده ام، اما خودشیفتگی ترامپ فراتر از این هاست که ذهنم را منفجر کرد. تنها صحبت درست ترامپ در این مهمانی این بود که گفت سرمایه من در حدود ۵ میلیارد دلار است، اما اهمیتی ندارد چقدر زیاد باشد، می‌دانم که وقتی بمیرم فرزندانم بر سر آن دعوا خواهند کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------