فیلم‌های ژانر وحشت که در سال ۲۰۲۰ نباید از دست بدهید + تصاویر



در سال جدید میلادی فیلم‌های زیادی در ژانر وحشت اکران می شود که ممکن است برای دوست داران ترس و دلهره جالب باشد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، ماه اکتبر بهترین ماه سال برای اکران فیلم‌های ژانر وحشت است و در بیشتر مواقع فیلم ها در این زمان اکران می‌شوند، اما امسال فیلم‌های زیادی در این ژانر شاهد نبودیم و انتخاب‌های محدودی برای مخاطبان فراهم بود.

 

به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۰ فیلم‌های زیادی از این ژانر را در کلکسیون خود گذاشته تا به نوعی کمبود آن در امسال جبران شود.

 

در اینجا گزیده ای از این فیلم‌ها را جمع آوری کرده ایم. اگرچه هنوز زود به نظر می‌رسد و ممکن است در آینده نیز فیلم‌های بیشتری ساخته شود و هنوز تاریخ اکران تعدادی از فیلم هامشخص نشده است، اما فیلم‌هایی که تا کنون اطلاعاتی از آن‌ها منتشر شده است را معرفی می‌کنیم.

 

«کینه» ۳ ژانویه (۱۳ دی)

اکران یک فیلم ترسناک در ابتدای سال جدید میلادی، در هالیوود به یک سنت تبدیل شده است. سال ۲۰۲۰ نیز از این قاعده مستثنی نیست و فیلم «کینه» اولین دشت هالیوود از ژانر وحشت است. این فیلم به کارگردانی نیکلاس پشی ساخته شده و بر اساس یک داستان ژاپنی است. بازیگران این فیلم آندرا ریسبرو، دیمین بیچیر و جان چو هستند.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم‌های ژانر وحشت

 

«زیر آب» ۱۰ ژانویه (۲۰ دی)

زیر آب مسیر ساده‌ای برای اکران نداشت، این فیلم در سال ۲۰۱۷ ساخته شده بود اما در نهایت سال ۲۰۲۰ راهش را به سینما باز کرده است. این فیلم که بازیگرانی مثل کریستین استوارت و وینسنت کسل را در خود می‌بیند، داستان یک گروه محقق در زیر آب را روایت می‌کند که به خاطر یک زلزله شدید زندگی آن‌ها تهدید می‌شود.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم‌های ژانر وحشت

 

«مرد نامرئی» ۲۸ فوریه (۹ اسفند)

بعد از آنکه کمپانی یونیورسال با فیلم سینمایی «مومیایی» در سال ۲۰۱۷ برای ساخت دوباره فیلم‌های کلاسیکش شکست خورد، حالا این بار قصد دارد شانس خودش را با فیلم سینمایی «مرد نامرئی» امتحان کند. در این فیلم به کارگردانی لی ونل، همسر نامرئی الیزابت ماس خودکشی می‌کند، اما در واقع نمرده است. نسخه قبلی این فیلم داستان مردی بود که با نامرئی شدن دست به اعمال خلافکارانه می‌زند.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم‌های ژانر وحشت

 

«احضار ۳» ۱۱ سپتامبر (۲۱ شهریور)

داستان‌های احضار به چندین نسخه فرعی تبدیل شده است که از جمله آن می‌توان به سه گانه «آنابل» اشاره کرد. احضار ۳ روایتگر داستان اصلی است و دنباله داستان احضار (۲۰۱۳) و احضار ۲ (۲۰۱۶) است. کارگردانی این فیلم توسط مایکل چاوز انجام شده و پاتریک ولیسون به همراه ورا فارمیگا بازیگران آن هستند.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم‌های ژانر وحشت

 

«یک مکان ساکت:بخش دوم» ۲۰ مارس (۱ فرورودین)

قسمت نخست این فیلم سال گذشته اکران شده بود و داستان زمانی را روایت می‌کرد که موجوداتی ناشناخته زمین را تسخیر کرده اند و کوچک‌ترین صدا از انسان‌ها می‌تواند باعث مرگ آن‌ها شود. این نسخه بسیار مورد استقبال واقع شد و ۳۴۰ میلیون دلار فروخته است.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم‌های ژانر وحشت

 

پروژه بدون نام از فیلم «ارّه» ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت)

مجموعه فیلم‌های سینمایی «ارّه»، عنوانی محبوب در بین فیلم‌های ترسناک است که البته محبوبیت آن در قسمت‌های اخیر کاهش یافته بود. قسمت نخست این فیلم با تنها یک میلیون دلار هزینه بیش از ۱۰۰ میلیون دلارفروش داشت و یکی از پرسود‌ترین فیلم‌های این ژانر است. داستان این فیلم سینمایی حول شخصیتی به نام قاتل ارّه‌ای است که از قربانیان خود می‌خواهد در شرایطی اسفناک خود را نجات دهند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------