شش میلیون فالوئر در یک روز /آتش‌بازی جنیفر آنیستن در اینستاگرام



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,جنیفر آنیستن
جنیفر آنیستن که سال‌ها از حضور در شبکه‌های اجتماعی دوری می‌کرد، ۶۰دقیقه پس از باز کردن یک صفحه شخصی تازه در اینستاگرام رکورد ۱۱۶هزار و کمتر از یک روز بعد رکورد شش میلیون دنبال‌کننده را زد.

 به گزارش همشهری آنلاین؛ همسر پیشین براد پیت و ستاره سریال محبوب و پربیننده «فرندز» از مشهورترین چهره‌های گوشه‌گیر در فضای مجازی است. او روز سه‌شنبه با گذاشتن یک تصویر از همبازی‌هایش در آن سریال صفحه رسمی خود را در اینستاگرام افتتاح کرد و البته باعث شد این شبکه اجتماعی از هجوم هواداران برای چند دقیقه به کما برود.

 

در کمتر از یک ساعت صفحه آنیستن بیش از ۱۱۶ هزار فالوئر جذب کرد و نخستین مطلب او صدها هزار لایک خورد. این اتفاق‌ها پیش از آن افتاد که اینستاگرام از دسترس خارج شود. بازیگر ۵۰ ساله آمریکایی یک سلفی همراه با دیگر بازیگران «فرندز» از جمله کورتنی کاکس، لیسا کودرو، مت له‌بلانک، متیو پری و دیوید شوییمر منتشر کرد و زیر آن نوشت: «و حالا ما دوستان دوباره در اینستاگرام هستیم. سلام اینستاگرام.»

 

ریس ویترسپون، بازیگر و ستاره هالیوودی از نخستین چهره‌هایی بود که حضور دوستش آنیستن را در اینستاگرام تبریک گفت. بازیگر «فرندز» هم با دنبال کردن آدام سندلر و جاستین ترو فعالیت در فضای مجازی را آغاز کرد و زیر یکی از پست‌های له‌بلانک کامنت گذاشت. تعداد دنبال‌کننده‌های صفحه او در کمتر از ۲۴ ساعت از مرز شش میلیون نفر گذشت.

 

آنیستن از ۲۵ سالگی به جمع بازیگران سریال «فرندز» پیوست و ۱۰ فصل در آن حضور داشت. او امسال در جشن ۲۵ سالگی «فرندز» شرکت کرد و ماه جاری میلادی احتمال ساخته شدن نسخه سینمایی این سریال محبوب را از اساس منتفی دانست.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------