جوایز گاتهام برندگانش را شناخت/ «داستان ازدواج» برنده بزرگ



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,جوایز گاتهام
جوایز گاتهام که به فیلم‌های مستقل تعلق می‌گیرد، شب پیش برندگان سال ۲۰۱۹ خود را معرفی کرد. 

به گزارش مهر به نقل از انترتینمنت ویکلی، مراسم اهدای جوایز گاتهام که به عنوان نخستین مراسم اهدای جوایز اصلی در فصل اسکار شناخته می‌شود ، برگزار و برندگان این جوایز معرفی شدند.

 

در حالی که برندگان جوایز گاتهام معمولا در میان برندگان اسکار نیز حضور دارند، برندگان بیست و نهمین دوره جوایز فیلم مستقل گاتهام در مراسمی که شب پیش (دوشنبه شب) در نیویورک سیتی برگزار شد، شناخته شدند.

 

در میان برندگان «داستان ازدواج» با کسب جایزه بهترین فیلم، برترین جایزه این مراسم را از آن خود کرد. «وداع»، «شیادان»، «الماس‌های تراش نخورده» و «امواج» دیگر رقبای این بخش بودند.

 

در بخش بازیگری آدام درایور برای همین فیلم و آوکافینا برای «وداع» به عنوان بهترین بازیگر مرد و زن انتخاب شدند.

 

در بخش بازیگر دیگر رقبا شامل ویلم دفو در «فانوس دریایی»، آلدیس هودج در «شفقت»، آندره هالند در «پرنده بلند پرواز» و آدام سندلر در «الماس‌های تراش نخورده» و در میان بازیگران زن الیزابت ماس در «رایحه او»، مری کی پلیس در «دایانا»، فلورنس پو در «نیمه تابستان» و آلفری وودارد در «شفقت» دیگر رقبا بودند.

 

در بخش بهترین مستند «کارخانه آمریکایی» به عنوان برنده انتخاب شد و جایزه بینگام ری برای بهترین کارگردان نوظهور به لوری دی کلرمونت-تونر برای «موستانگ» رسید.

 

نوا باوم‌باخ برای «داستان ازدواج» جایزه بهترین فیلمنامه را دریافت کرد و جایزه بازیگر نوظهور به تیلور راسل برای «در امواج» رسید.

 

جایزه سریال جدید بلند نیز به «وقتی آنها ما را دیدند» ساخته ایوا دوورنی اهدا شد. جایزه سریال کوتاه (زیر ۴۰ دقیقه) هم به «پن ۱۵» تعلق گرفت.

 

هر چند با توجه به برندگان این جوایز نمی‌توان همیشه برندگان اسکار را پیش‌بینی کرد، زیرا کارگروه کوچکی از روزنامه‌نگاران و فیلمسازان به این فیلم‌ها رای می‌دهند اما انتخاب آنها می‌تواند برای دیده شدن فیلم‌های مستقل موثر باشد.

 

سال پیش جایزه بهترین فیلم به «سوگلی» رسیده بود که نامزدی اسکار را هم کسب کرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------