«پرگار» بعد از «زیرخاکی» روی آنتن شبکه یک می رود



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,مجموعه پرگار
مجموعه خانوادگی و ملودرام «پرگار» از سه شنبه ۶ خرداد روی آنتن می‌رود.

به گزارش فارس،  سریال «پرگار» با قصه ای   اجتماعی درباره روابط  خانوادگی، تعلیم و تربیت فرزندان تولید و آماده پخش شده است. شبکه یک سیما پس از پخش سه سریال طنز پرمخاطب، برای ایجاد تنوع  ژانر نمایشی، این بار سریالی ملودرام با قصه ای اجتماعی را آماده پخش کرده است.

 

سریال پرگار، قصه سه خانواده را به طور موازی روایت می کند که مقطعی از روزگار سرگذشت زندگی آنها با هم‌ گره خورده است و خواسته  ناخواسته در زندگی امروز آنها کنش هایی را ایجاد می کند.

 

این مجموعه نمایشی از سه شنبه ۶ خرداد هرشب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه پخش می شود. پنج شنبه نیز خلاصه هفتگی این سریال روی آنتن می رود.

 

پیش از این قرار بود پرگار در اواخر بهمن ماه پخش شود که به علت برنامه های انتخاباتی شبکه یک، پخش آن به پس از ماه مبارک رمضان موکول شد.

 

مرجانه گلچین، فریبا کوثری، علی عمرانی، بهرنگ علوی، بابک کریمی، فریبا جدی کار، الهام طهموری، مریم سرمدی، سهیلا جوادی، تیما پور رحمانی،  زهره نعیمی و... از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

سریال «پرگار» به تهیه‌کنندگی امیر پور رحمانی و کارگردانی شهرام شاه حسینی در ۲۹ قسمت ۴۵ دقیقه ای در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید شده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------