آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

واکنش حیاتی به ممنوع‌الکار شدن



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,محمدرضا حیاتی
محمدرضا حیاتی که در روز‌های اخیر مطالبی درباره ممنوع‌الکاری‌اش در تلویزیون عنوان می‌شود، این اتفاق را موقتی خواند و گفت: من مشکلی با کسی ندارم و ان‌شاءالله این مشکل هم موقتی است. 

به گزارش ایسنا، محمدرضا حیاتی در اظهار نظری درباره گذراندن روز های کرونایی گفت: باید با خیلی از مسائل روز کنار آمد. با مسائل دائمی هم باید کنار آمد؛ همان طور که می گویند با کرونا باید کنار آمد با خیلی از مسائل دیگر که دائمی است هم باید کنار آمد.

 

این گوینده باسابقه خبر درباره شرایط این روز های مردم و زندگی در سایه کرونا گفت: الان زندگی تقریبا عادی شده است و دیگر قرنطینه ای وجود ندارد. من نزدیک به یک ماه سر کار نرفتم و در قرنطینه بودم، اما بعد از آن با توجه به اعلام دولت، تقریبا همه به زندگی عادی برگشته اند. متاسفانه مشکل کرونا هنوز هست و رفع نشده است و هنوز هم می گویند اپیدمی ادامه دارد، اما خیلی از مردم فکر می کنند تمام شده است و دیگر رعایت نمی کنند و این نگران کننده است. 

 

این گوینده فعالیت هایش در دوران قرنطینه را این گونه شرح داد: بیشتر به کار هایی که علاقه دارم پرداختم. رسانه و برنامه های تلویزیونی را دنبال کردم و کتاب خواندم. سریال ها را هم تماشا کردم.

 

حیاتی احتیاط را به مردم توصیه کرد و گفت: به مردم توصیه می کنم تا خیلی مواظب باشند این مسئله شوخی بردار نیست. از مردم می خواهم موارد ایمنی را که از سوی وزارت بهداشت توصیه می شود رعایت کنند تا خدایی نکرده آمار ابتلا به کرونا بالا نرود. در یکی دو روز اخیر شنیدم که آمار ابتلا بالا رفته است و پیک دوم بیماری شروع شده است؛ ان شاءالله که این طور نباشد و مردم بتوانند زندگی شان را بکنند.

 

این گوینده که تاکنون اخبار تلخ و شیرین مهمی را از تلویزیون برای مردم بازگو کرده است، در پاسخ به این پرسش که راه حل کنار آمدن با اخبار تلخ این روز ها چیست؟ گفت: اخبار بد زیاد است و آدم ناچار است تا حدودی با آن بسازد و چاره ای ندارد. باید با خیلی از مسائل روز کنار آمد. با مسائل دائمی باید کنار آمد همان طور که می گویند با کرونا باید کنار آمد با خیلی از مسائل دیگر که دائمی است هم باید کنار آمد.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------