مدرسه تابستانی ایران در شبکه آموزش افتتاح شد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,شبکه آموزش
مدرسه تابستانی ایران که قرار است برنامه های متنوعی در شبکه آموزش داشته باشد با حضور معاون آموزش ابتدایی افتتاح شد.

به گزارش مهر، پیش از ظهر امروز مدرسه تابستانی ایران در شبکه آموزش با حضور معاون آموزش ابتدایی افتتاح شد. این در حالیست که شبکه آموزش و شبکه چهار از ابتدای شیوع کرونا دوشادوش آموزش و پرورش برای تدریس دروس به صورت زنده فعال شدند و هنوز هم این فعالیت ادامه دارد.

 

این برنامه‌ها از فردا اول تیر با محور تقویت مهارت‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

 

رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی در این برنامه گفت: خوشبختانه ما چهارماه را با تلاش شبانه روزی همکاران تلویزیون و آموزش و پرورش سپری کردیم. با توجه به سابقه موضوع که به دی ماه سال گذشته باز می گردد که به خاطر آلودگی هوا تعطیلات مکرر داشتیم مکاتبه‌ای با تلویزیون داشتیم و همین باعث شد تا زمانی که وارد بحران کرونا شدیم در فاصله کوتاهی برنامه آموزش تلویزیونی آغاز شد و ورود به کار با روحیه مسئولیت پذیری بالا بود. کار بسیار دشواری هم بود. تا الان بیش از ۶۰۰ باکس برای دوره ابتدایی پخش شده است و تنها روزی که این مدرسه تعطیل شد روز عید فطر بود و حتی در ایام عید این مدرسه تعطیل نشد. بازخوردهایی که گرفتیم بسیار خوب بود.

 

وی ادامه داد: آموزش تلویزیونی باعث شد، در مناطق دوردست و عشایری و روستایی خیلی مورد استفاده قرار بگیرد و ما را به عدالت آموزشی نزدیک کرد. در این مناطق شاید به خاطر شرایط سخت امکان نیست معلمان با تجربه را بفرستیم ممکن است یک سرباز معلم یا معلم آموزش ندیده کار آموزش را به عهده بگیرد که البته ما قدردان زحمات آنها هستیم، اما این اولین بار بود که معلمان با تجربه از طریق آنتن به مناطق دوردست رفتند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------