کانیه وست (خواننده رپ و همسر کیم کارداشیان) رقیب تازه ترامپ در انتخابات آمریکا



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,کانیه وست

 

کانیه وست، رپر، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی و طراح مد آمریکایی روز شنبه رسما اعلام کرد که برای انتخابات ریاست‌ جمهوری ماه نوامبر در ایالات متحده نامزد خواهد شد.

 

این خواننده سرشناس که از هواداران دونالد ترامپ‌، رئیس جمهوری کنونی ایالات متحده به شمار می‌‌رود پیش‌تر اعلام کرده بود که خود را برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آماده می‌کند اما در یک تغییر موضع ناگهانی از آمادگی برای نامزدی در انتخابات ماه نوامبر خبر داده است.

 

کانیه وست با انتشار توییتی ضمن اعلام رسمی تصمیم خود برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو در کشورش نوشت: «ما باید اکنون با توکل به خدا، یکپارچه کردن دیدگاه‌ها و تلاش برای ساختن آینده، در راه تحقق وعده آمریکایی گام برداریم.»

 

این خواننده ۴۳ ساله که جدا از شهرت از ثروت مالی هنگفتی نیز برخوردار است بدون شرحِ توضیحی بیشتر، تاکید کرده که مصمم است تا به عنوان نامزد در انتخابات ریاست‌ جمهوری ماه نوامبر شرکت کند.

 

گام بلندپروازانۀ کانیه وست برای رقابت‌ با چهره‌های سرشناس سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری را می‌توان برگرفته از روحیه جاه‌طلبی وی دانست که به صورت نمادین در یکی از ترانه‌های وی منعکس شده است.

 

او در ترانه‌ای با مضمون «ستاره را هدف بگیر» این ایده را مطرح می‌کند که اگر سقف آرزوی تو رسیدن به ستاره‌ها باشد در این صورت اگر به ستاره نرسی و سقوط کنی دست‌کم روی ابرها خواهی افتاد.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,کانیه وست

کانیه وست با اتکا به حدود ۳۰ میلیون دنبال‌کننده در شبکه اجتماعی توییتر امیدوار است بتواند آراء قابل ملاحظه‌ای در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کسب کند.

 

او با توجه به دیدگاه جاه‌طلبانه‌ای که دارد امیدوار است حتی در صورت تحقق نیافتن سقف آرزوها، همان‌طور که در ترانه «ستاره را هدف بگیر» اشاره شده به مرتبه‌ای بالاتر از آنچه هست، دست یابد.

 

کانیه وست، همسر کیم کارداشیان، مدل، بازیگر و چهره مشهور تلویزیونی در ایالات متحده طی سال‌های اخیر به دلیل مشکلات روان‌پریشی، اظهارات جنجالی در باره برده‌داری و نیز حمایت از دونالد ترامپ بارها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته و به تیتر یک روزنامه‌ها در این کشور تبدیل شده بود.

 

عصر ایران 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------