بازیگرانی که شانس بازی در فیلم‌های مهمی را از دست دادند



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,هالیوود
گاهی برخی از نقش‌ها در فیلم ها، چنان اهمیت و شهرتی پیدا می‌کنند که بازیگران از رد کردن پیشنهاد بازی در آن‌ها پشیمان می‌شوند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، می‌توان گفت هر اسم مشهور و معروفی که از هالیوود به گوش شما می‌رسد در طول دوران حرفه‌ای خود تصمیم‌های درستی را برای انتخاب نقش‌ها و بازی در فیلم‌ها گرفته اند.

 

اما بدون شک یکی از مهمترین سوال‌ها در حرفه هر بازیگری این است که چه نقش‌هایی را رد کرده و چه نقش‌هایی را گرفته است. تولید فیلم‌های سینمایی زمان زیادی خواهند برد و به همین خاطر بازیگران تنها می‌توانند در تعداد پروژه‌های محدودی حضور داشته باشند.

 

آن‌ها با نگاهی به گذشته، ممکن است نقش‌هایی را ببینند که با رد کردن آن‌ها چه فرصت‌های مهمی را از دست داده اند. با در نظر داشتن این موضوع، لیستی از بازیگران را در اینجا میب ینید که ایفای نقش در بعضی فیلم‌ها را رد کرده اند، اما در نهایت آن فیلم موفقیت بزرگی را کسب کرده است.

 

اما استون

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,هالیوود

 

این بازیگر آمریکایی که در چند دوره جوایز معتبر، موفق به کسب جایزه شده است در سال ۲۰۱۶ بازی در فیلم سینمایی «شکارچیان روح» را رد کرد. استون فیلمنامه این پروژه را خوانده بود و آن را بسیار بامزه توصیف کرد، اما به نظر خودش زمان مناسبی برای بازی در این نقش نبوده است.

 

جنیفر لارنس

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,هالیوود

 

کوئنتین تارانتینو برای فیلم سینمایی «هشت نفرت انگیر» جنیفر لارنس را انتخاب کرده بود. اما در آن زمان لارنس به تازگی فیلم سینمایی «جوی» را به پایان رسانده بود و در میانه تولید فیلم سینمایی «بازی‌های گرسنگی» بود. به همین خاطر تارانتینو تصمیم میگیرد که بازیگری را انتخاب کند که ۲۸ سال از لارنس بزرگتر بود.

 

لئوناردو دی کاپریو

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,هالیوود

 

لئوناردو دی کاپریو بازی در نقش یک ریاضی دان معروف را در فیلم «بازی تقلید» رد می‌کند. کمپانی برادران وارنر حق ساخت این فیلم را به این دلیل خرید که دی کاپریو برای بازی در آن اشتیاق نشان داده بود، اما او نظرش را عوض می‌کند و وارنر مجبور می‌شود که حق ساخت این فیلم را واگذار کند.

 

متیو مک کانهی

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,هالیوود

 

این بازیگر مشهور در زمانی حق انتخاب برای بازی در دو مجموعه سینمایی مهم را داشت. یکی «محاظفان کهکشان» و دیگری «برج تاریک». او در نهایت برج تاریک را انتخاب کرد. استدلال این بازیگر این بود که در فیلم سینمایی برج تاریک می‌تواند شخصیت مورد علاقه  خود را  رشد دهد. البته این فیلم سینمایی در گیشه شکست خورد.

 

مایلز تلر

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,هالیوود

 

نقش سباستین در فیلم سینمایی «لالالند» در ابتدا قرار بود توسط مایلز تلر ایفا شود. اما بعد از مذاکرات طولانی این بازیگر کنار کشید. در نهایت توجه کارگردان به سمت رایان گاسلینگ جلب شد که هفت سال از تلر بزرگ‌تر است. گاسلینگ برای این فیلم نواختن پیانو را آموخت و برای آن یک جایزه گلدن گلوب دریافت کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------