آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

اکران «دیدن این فیلم جرم است» در آبان‌ماه/ مانعی که برطرف شد!



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,دیدن این فیلم جرم است
محمدرضا شفاه تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان از برنامه‌ریزی برای اکران عمومی این فیلم در سینماهای کشور از آبان‌ماه امسال خبر داد. 

محمدرضا شفاه تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت نمایش این فیلم سینمایی گفت: ما دوست داریم این فیلم هر چه زودتر دیده شود اما موقعیت امروز موقعیت سختی است. با این وجود قصد داریم این فیلم را در سال جاری به نمایش بگذاریم.

 

وی درباره احتمال اکران آنلاین این اثر گفت: اکران آنلاین گزینه اول ما نیست، ولی به آن فکر می‌کنیم. درواقع ترجیح ما این است که «دیدن این فیلم جرم است» را ابتدا در سینماها به نمایش بگذاریم، ولی به هر حال همه از وضعیت کنونی سیستم اکران مطلع هستند و می‌دانند که چقدر پیچیده شده است. با این حال ما تلاشمان را می‌کنیم که در صورت مساعد شدن شرایط، فیلم را در آبان ماه همین امسال اکران عمومی کنیم چون این نگرانی وجود دارد که اگر در این مقطع «دیدن این فیلم جرم است» را به نمایش نگذاریم، ممکن است بعداً با موانعی رو به رو شود، ضمن اینکه امکان دارد حرف فیلم دیگر حرف به روزی نباشد.

 

شفاه با اشاره به مشکل پلت‌فرم‌های اکران آنلاین در زمینه صیانت از فیلم‌ها بیان کرد: فیلم‌ها در نمایش آنلاین به سرعت قاچاق می‌شوند، اما این مشکل پلت‌فرم‌ها در همه جای جهان است. در ایران مشکل دیگری که وجود دارد این است که این اتفاق برای کسی مهم نیست! درواقع سازمان متولی آن، به همه کاری می‌پردازد به جز توجه به این مورد. این در حالی است که در کشورهای دیگر سرچشمه‌های نشر دهنده فیلم‌ها را به سرعت قطع می‌کنند.

 

این تهیه‌کننده با اشاره به مشکلاتی که در مسیر اخذ پروانه نمایش «دیدن این فیلم جرم است» وجود داشت و اکران عمومی آن را تا این اندازه به تأخیر انداخت هم توضیح داد: به نظرم سازمان سینمایی و دست‌اندرکارانش، آن زمان حافظ منافع برخی از گروه‌های سیاسی بودند که بخشی از این حمایت‌ها متوجه رئیس وقت مجلس شورای اسلامی بود. گروهی که در مجلس صاحب قدرت بودند و آقای مؤمنی شریف مدیر وقت حوزه هنری هم صراحتاً بر نقش آن‌ها در مشکلات این فیلم تصریح کرده بود. به نظر ما با تغییر ترکیب نمایندگان مجلس و به موازات آن کاهش سایه مجلس از سر سازمان سینمایی، موانع از بین رفت و این فیلم مجوز نمایش گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------