گلایه‌های آرش لاهوتی از اکران «روزهای نارنجی»/ شرایط منصفانه نیست



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, آرش لاهوتی
آرش لاهوتی کارگردان فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» که قرار است از فردا ۲۶ شهریورماه در سینماهای کشور روی پرده برود عنوان کرد که شرایط نمایش این فیلم منصفانه نیست. 

آرش لاهوتی کارگردان فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» که قرار است از فردا ۲۶ شهریور ماه در سینماهای کشور روی پرده برود ضمن گلایه از شرایط اکران این فیلم در این بازه زمانی در گفتگو با مهر گفت: طبیعی است به‌عنوان کارگردان از اکران فیلمم در این وضعیت کرونا راضی نیستم. به نظرم حق فیلمی که پس حضورهای متعدد بین‌المللی برنده ۹ جایزه و در ایران نیز نامزد جشنواره فجر شده است، بسیار بیشتر از این بود و شرایط فعلی به‌نظر منصفانه نیست.

 

وی ادامه داد: اما چیزی که می‌خواهم الان درباره‌اش صحبت کنم موضوع تبلیغات فیلم است، ظاهراً حتی ریالی هزینه جهت تبلیغات برای اکران فیلم من نشده است. منظورم تبلیغات شهری، بیلبورد و تبلیغات تلویزیونی نیست. داستان در حد دو، سه آنونس بیست، سی ثانیه‌ای برای فضای مجازی است که آن هم از فیلم دریغ شده، تنها تیزر فیلم تیزری است که ۲ سال پیش برای جشنواره تورنتو درست شده و از آن زمان در اینترنت موجود است. همان تیزر با لوگوی انگلیسی تحویل دفتر پخش داده شده بود.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, آرش لاهوتی

این کارگردان ادامه داد: تا این لحظه که یک روز به اکران فیلم در سینماها مانده، هیچ‌گونه اطلاع رسانی از طرف تولیدکنندگان فیلم جهت تبلیغات در فضای مجازی یا شهری صورت نگرفته و تنها خبر منتشر شده درباره اکران فیلم از طرف سخنگوی شورای صنفی نمایش بود که نام فیلم «روزهای نارنجی» را در بین چند فیلم که قرار است، اکران شوند اعلام کرد.

 

لاهوتی در پایان هم تأکید کرد: بنده همین جا اعلام می‌کنم هیچ‌گونه نقشی در تولید یا تایید سر در سینما و پوستر فیلم که با دست بردن در پوستر زیبای بین‌المللی فیلم شکل گرفته و فاجعه‌بار از کار در آمده است، ندارم.

 

«روزهای نارنجی» به کارگردانی آرش لاهوتی و تهیه‌کنندگی علیرضا قاسم‌خان درباره آبان، زنی ۴۵ ساله است که واسطه استخدام کارگران فصلی است. هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی، ژیلا شاهی، رویا حسینی، صدف عسگری، لیلی فرهادپور، اکرم علمدار، امین گلستانه و سیامک ادیب بازیگران این فیلم هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------