ساموئل ال. جکسون بازیگر سریال شد/ بازگشت دوباره شخصیت نیک فیوری



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,ساموئل ال. جکسون
ساموئل ال. جکسون برای نخستین بار به عنوان هنرپیشه ثابت یک سریال تلویزیونی جلوی دوربین می‌رود. 

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، ساموئل ال. جکسون قرار است در یک سریال جدید مارول که در حال حاضر مراحل ساخت آن در دیزنی پلاس طی می‌شود، دوباره نقش شخصیت نیک فیوری را ایفا کند.

 

هنوز جزییات دقیق داستانی این سریال اعلام نشده‌ است اما چند منبع آگاه گفتند جکسون قرار است نقش اول را ایفا کند و کایل بردستریت مسئولیت نوشتن فیلمنامه و تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را بر عهده خواهد داشت. مانند تمام سریال‌های دیگر مارولی در دیزنی پلاس، مارول استودیوز تهیه‌کننده این پروژه خواهد بود.

 

جکسون سال‌هاست که نقش شخصیت معروف نیک فیوری رییس تک‌چشم سازمان دولتی مخفی شیلد را در دنیای سینمایی مارول ایفا کرده است. او نخستین بار در سال ۲۰۰۸ در این نقش پس از اتمام تیتراژ فیلم «مرد آهنی» دیده شد.

 

او از آن موقع تا به حال در مجموعه‌ای از فیلم‌های جهان سینمایی مارول در این نقش ظاهر شده که جدیدترین آنها «اسپایدرمن: دور از خانه»، «انتقام‌جویان: پایان بازی» و «کاپیتان مارول» بوده‌اند.

 

او همچنین نقش این شخصیت را در ۲ اپیزود از سریال «ماموران شیلد» محصول شبکه ای‌بی‌سی ایفا کرد.

 

جکسون یکی از شناخته‌شده‌ترین بازیگران دوران مدرن است. او به خاطر همکاری‌های متعددش با کوئنتین تارانتینو در فیلم‌هایی از جمله «پالپ فیکشن»، «جکی براون»، «هشت نفرت‌انگیز» و «جانگوی از بند رها شده» شناخته شده است. وی همچنین در چند فیلم از جمله «کار درست را انجام بده»، «روزهای مدرسه»، «تب جنگل» و «شی-راق» به کارگردانی اسپایک لی نقش‌آفرینی کرده است.

 

جکسون همچنین به خاطر فیلم‌های پرفروشی از جمله «جنگ ستارگان»، «مارها در هواپیما» و «نشکستنی» شناخته می‌شود.

 

مجموعه جدید دیزنی درباره نیک فیوری نخستین نقش تلویزیونی ثابت کل مسیر حرفه‌ای بازیگری جکسون خواهد بود.

 

بردستریت هم اخیراً تهیه‌کننده اجرایی سریال برنده جایزه امی «آقای ربات» بوده است. از دیگر پروژه‌های او می‌توان از «بورژیا»، «ایستگاه برلین» و «پلیس» نام برد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------