جدیدترین خبرها از انیمیشن «آبتین و پر طلایی»



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,آبتین و پر طلایی
علی نوری اسکویی، کارگردان و تهیه‌کننده، از وضعیت تولید انیمیشن «آبتین و پر طلایی» اطلاع داد. 

 به گزارش صبا؛علی نوری‌ اسکویی فیلمساز و انیماتور در گفتگو با ما از آخرین وضعیت انیمیشن «آبتین و پر طلایی» اینگونه گفت: در مرحله تولید هستیم و امیدواریم که تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده کار را آماده نمایش کنیم.

 

وی از علت طولانی شدن ساخت این انیمیشن اظهار کرد: چون کار تولید مشترک با کره جنوبی است، رفت و آمدها و پروازها با توجه به شیوع ویروس کرونا به مشکل برخورده است، از همه مهم‌تر به علت تغییرات عجیب و غریب نرخ ارز، مشکلات مالی و اقتصادی زیادی پیش آمد که با توجه به تمام این مشکلات کار را به جلو پیش بردیم و این انیمیشن مرحله انیمیت را طی می‌کند.

 

نوری اسکویی افزود: شاید یکی از مهم‌ترین مشکلات این است که خیلی از نیروهای انیمیشن ایران در مدت چندماه، یعنی از بهمن‌ماه سال گذشته تا به الان، از ایران مهاجرت کرده‌اند و نیروی کار خیلی کم شده است پس در این صورت ما بخشی از کار را با ایرانی‌هایی که خارج از ایران هستند پیش می‌بریم.

 

وی اعلام کرد: امیدوارم تا زمان نمایش، ماجرای کرونا و مشکلاتی که برای اکران و سینما بوجود آمده است برطرف شود تا ما بتوانیم اکران خوبی در دنیا داشته باشیم.

 

این کارگردان درباره ساخت سریال «آبتین و پر طلایی» تشریح کرد: : قرار بر این بود که سریالی خیلی کوتاه با همین موضوع با همکاری کره جنوبی تولید کنیم که برنامه‌ریزی و پیش تولید را هم انجام دادیم، اما باز هم به دلیل شیوع ویروس کرونا فعلا امکان پروداکشن کار زنده در کره جنوبی فراهم نیست.

 

تهیه‌کننده فیلم «درخت خاموش» با اشاره به حضور و موفقیت این فیلم در جشنواره «آدنا» کشور ترکیه، عنوان کرد: این فیلم در جشنواره مسکو حضور یافته و برای اکران در ایران هم قرار است این فیلم را در هنر و تجربه اکران کنیم، همچنین در حوزه بین‌الملل هم کارهای پخش را با یک شرکت خارجی انجام خواهیم داد اما فعلا منتظر هستیم که فضای سینماها بهتر شود تا در آن فضای بهتر اکران را انجام دهیم.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,آبتین و پر طلایی

تهیه‌کننده فیلم «رهایی از بهشت» در پایان درباره آخرین فعالیت‌های خود توضیح داد: طرح یک سریال را در دست دارم که الان در مرحله نگارش است و با نتفلیکس و ترکیه درباره آن صحبت کرده‌ایم. کاری دیگر را هم با دوستان در مجارستان شروع کردیم که فعلا به دلیل  شیوع ویروس کرونا و محدودیت رفت و آمد متوقف شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------