«انگاشته» همچنان در انگلیس می‌تازد/ هشت هفته صدرنشینی متوالی فیلم نولان



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,فیلم سینمایی  انگاشته
فیلم سینمایی «انگاشته» با گذشت هشت هفته از اکران، هنوز در صدر گیشه انگلیس قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، بر اساس آخرین آمار ارائه شده توسط کام اسکور، فیلم سینمایی «انگاشته» به کارگردانی کریستوفر نولان با فروش ۱۸۷ هزار یورویی (۲۴۲ هزار دلار) توانست برای هشتمین هفته متوالی صدر گیشه انگلیس را حفظ کند.

 

این اثر که محصول کمپانی برادران وارنر است، اکنون به فروش ۱۶.۸ میلیون یورویی (حدود ۲۲ میلیون دلار) در این کشور رسیده است.

 

فیلم کنسرتی مایکل بال و الفی بو هم با ۱۷۵ هزار یورو در جایگاه دوم فروش سینماهای انگلستان و ایرلند قرار گرفت. این فیلم به همراه مستند «من گرتا هستم» در مورد گرتا تونبرگ فعال محیط زیست سوئدی، برای نخستین بار اکران شده است.

 

فیلم سینمایی «Saint Maud» هم در دومین هفته اکران ۱۷۱ هزار دلار فروش داشت تا بتواند به جایگاه سوم گیشه انگلستان و ایرلند برسد.

 

بیشتر سینما‌ها در ایرلند به دلیل موج دوم ویروس کرونا بسته هستند؛ تمامی شعبه‌های سینمای زنجیره‌ای سینی ورلد هم تا اطلاع ثانوی به دلیل نبود فیلم‌های پرفروش بسته خواهند بود. بسیاری از سینما‌های گروه سینمایی ویو و اودئون تنها در پایان هفته فعالیت می‌کنند.

 

در هفته آینده فیلم اکشن «دزد صادق» با بازی لیام نیسون منتشر خواهد شد که با توجه به موفقیت آن در گیشه هالیوود انتظار می‌رود، بتواند به صدرنشینی «انگاشته» در انگلستان پایان دهد. در هفته آینده همچنین فیلم سینمایی برنده اسکار «سینمای پارادیزو» به همراه «بالا رفتن» از کمپانی سونی اکران می‌شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------