آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

سینما به روزهای قبل خود بر می‌گردد/ نمایش خانگی لطمه زننده نیست



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,کریم لک زاده
کریم لک زاده درباره بازگشت سینما به روزهای قبل و پررنگ شدن فعالیت شبکه نمایش خانگی توضیحاتی داد. 

کریم لک زاده کارگردان سینما، در پاسخ به این سوال که آیا سینما پس از کرونا به روز‌های قبل خود بر می‌گردد یا خیر و چه تحولی تا آن زمان رخ خواهد داد، به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به طور قطع اینکه سینما پس از کرونا به حالت قبل خود برگردد، روندی تدریجی خواهد داشت؛ البته معتقدم هنر هفتم قطعا به روز‌های عادی خود می‌رسد.

 

وی افزود: در این میان توجه به نمایش آنلاین فیلم‌ها و رفتن یکسری فیلمسازان و بازیگران به سمت نمایش خانگی رخ می‌دهد؛ البته این موضوع فقط شامل ایران نمی‌شود. فیلمسازان و بازیگران بزرگ دنیا سالهاست برای شبکه‌های آنلاین و جایی مانند نتفلیکس فعالیت می‌کنند و هم به سینما و هم به نمایش آنلاین و وی او دی‌ها رونق داده اند.

 

کارگردان «شیرجه بزرگ» ادامه داد: پس رونقی که در شبکه نمایش خانگی و فضای آنلاین کشور به وجود آمده به سینما لطمه نخواهد زد، ولی حتماً پس از کرونا مشکلات اکران با توجه به حجم زیاد فیلم تولید شده وجود دارد.

 

لک زاده در پایان عنوان کرد: امیدوارم بحث نمایش خانگی و دادن مجوز‌ها و مشکلات بوجود آمده آن حل شود تا در کنار سینما مانند کشور‌های بزرگ دنیا فعالیت کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------