تولید سریال ضدایرانی «تهران» برای فصل دوم تمدید شد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, سریال جاسوسی
فصل دوم سریال «تهران»، محصول ضدایرانی رژیم صهیونیستی به‌زودی کلید خواهد خورد. 

به گزارش مهر، ورایتی خبر داد که سریال جاسوسی «تهران» ساخته موشه زوندر به تهیه‌کنندگی رژیم صهیونیستی، ادامه خواهد داشت و با ساخت فصل دوم از اپل‌تی‌وی پلاس پخش می‌شود.

 

پیشتر گفته شده بود که این سریال در دو فصل دیگر ادامه می‌یابد و حالا خبر ساخت فصل دوم رسماً اعلام شده است.

 

«تهران» اولین سریال غیرانگلیسی زبان بود که در ماه سپتامبر از سرویس استریم اپل پخش شد. این سریال ژوئن ۲۰۲۰ در اسراییل روی آنتن رفت و حقوق بین‌المللی آن پس از آن به فروش رسید.

 

این سریال که با همکاری چند کمپانی بزرگ فیلمسازی در رژیم صهیونیستی و با کمک‌های فراوان دولتی ساخته شده، اولین تلاش این رژیم است که قصد دارد از طریق رسانه سیاست‌هایش را گسترش دهد و با تمرکز بر وجهه‌ای فرهنگی و سیاسی، ساختار ایدئولوژیک مبتنی بر نظامی‌گری و مناسبات امنیتی خود را پنهان کند.

 

«تهران» داستان یک مامور موساد به نام تامار رابینیان با بازی نیو سلطان را روایت می‌کند که تحت پوشش به تهران فرستاده می‌شود. حضور این جاسوس سایبری در ایران برای از کار انداختن رادارهای ایرانی و پدافند موشکی است و ماموریت وی نمایشی از تلاش نهادهای نظامی - امنیتی اسراییل است که قصد دارند تا تاسیسات هسته‌ای ایران را بمباران کنند، اما در نهایت موفق نمی‌شوند.

 

در برابر آن یک مامور ایرانی که از سوی سازمان اطلاعات سپاه، در قلب موساد نفوذ کرده، بر روند تمامی عملیات‌های بزرگ موساد تسلط دارد.

 

هرچند در ظاهر در این سریال نیروهای امنیتی اسراییل در نهایت شکست می‌خورند، اما توییتر رسمی وزارت خارجه اسراییل بارها این سریال را تبلیغ کرده است که نشان از اهداف پشت‌پرده تولید و پخش این سریال دارد.

 

شون توب، نوید نگهبان، شروین آل‌نبی، لیراز چاره‌ی و مناشه نوی بازیگران این سریال هستند.

 

پیش از این و به بهانه پخش فصل اول سریال تهران، نادر طالب‌زاده و بهروز افخمی در گفتگویی تلویزیونی به ابعاد مختلف این سریال و اهداف احتمالی پشت‌پرده آن پرداخته بودند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------