مرجانه گلچین: درباره چیزی که تخصص نداریم؛ نظر ندهیم



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, مرجانه گلچین
مرجانه گلچین، بازیگر سینما و تلویزیون در رابطه با اظهار نظر سلبریتی‌ها در موضوعات مختلف گفت: اظهار نظر در موضوعات مختلف مثل این می‌ماند که من بازیگر که رشته تخصصی بازیگری خواندم بیایم و درباره کار تخصصی یک پزشک صحبت کنم. 

 «مرجانه گلچین» بازیگر تلویزیون و سینما که این روز‌ها مشغول بازی در سریال نوروزی «بوتیمار» به کارگردانی علیرضا نجف زاده است، درباره فعالیت خود در فضای مجازی گفت: این روز‌ها خیلی در فضای مجازی فعالیت ندارم گرچه در گذشته هم جزو فعالین این عرصه نبودم.

 

وی ادامه داد: در این سال‌ها سعی کردم درباره مواردی که جزو دغدغه ام هست در صفحه شخصیم هم صحبت کنم. مثل محیط زیست،  کادر درمان، کرونا و مرگ و میر‌های آدم‌های اطرافمان.

 

این بازیگر درباره سلبریتی‌هایی که در مورد همه موارد در صفحه شخصی شان اظهار نظر می‌کنند، همچنین بیان داشت: من واقعا سعی می‌کنم درباره آنچه تخصصی ندارم نظری ندهم. اصولا کار درستی نیست و مثل این می‌ماند که من بازیگر که رشته تخصصی بازیگری خواندم بیایم و درباره کار تخصصی یک پزشک صحبت کنم و نظر بدهم.

 

وی ادامه داد: در این شرایط طبیعی است که من بازیگر تخصص آن پزشک را ندارم و معتقدم هر کسی را بهر کاری آفریدند. ما مسئولیت اجتماعی داریم و حرفه ما طوری است که بی واسطه با مردم درگیر هستیم و باید در حوزه‌هایی اظهار نظر کنیم که خودمان آن را تجربه کردیم.

 

این بازیگر همچنین بیان داشت: برای مثال اگر من از آلودگی هوا صحبت می‌کنم نفس خودم هم تنگ شده است و مادرم در منزل از این آلودگی اذیت می‌شود.

 

 فارس 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------